loading...
دو نیوز | 2news.ir
admin بازدید : 92 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (1)

عکس زیبای احسان خواجه امیری از آقا ارشان که مشخص است تازه از خواب بیدار شده است. عکسی که رکورد کامنت "قربان صدقه" را در اینستاگرام شکست!

 از کوچولوهای دوست داشتنی هنرمندان چه خبر؟+تصاویر

عکس جالب مهدی سلطانی از دختر بانمک اش که آجیل خوری را به جای کلاه استفاده کرده است!

 

 از کوچولوهای دوست داشتنی هنرمندان چه خبر؟+تصاویر

 

این هم عکس جدید نیازِ دیرباز، دخترکِ کامبیز خان که در حال بازی کردن است.

از کوچولوهای دوست داشتنی هنرمندان چه خبر؟+تصاویر

 


 

مطمئناً تیارا صادقی رکورد دار بیشترین تعداد جشن تولد برای یک کودک 1 ساله در طول تاریخ را دارد! هر ماه آقا رضا و خانواده یک جشن مفصل برای تیارا خانم می‌گیرند. این عکس هم مربوط به تولد 11 ماهگی تیارا است. در زیر عکس هم طبق مهمول رضا صادقی جای دخترش صحبت کرده و ابراز خوشحالی کرده است که پدر و مادری به این خوبی دارد! متن را هم با عبارت «دنیاتون تیارا» به پایان رسانده است!

 

از کوچولوهای دوست داشتنی هنرمندان چه خبر؟+تصاویر

 

و در پایان عکس زیبای علی دایی و دخترش نورا در حال بازی روی چمن ها.

 

از کوچولوهای دوست داشتنی هنرمندان چه خبر؟+تصاویر

admin بازدید : 196 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

یعنی ممکن است «ریحانا» و «لئوناردو دی کاپریو» زوج بعدی هالیوود باشند؟ خوب، گزارش ها و شایعات که فعلا از این مسئله خبر می دهند.گزارش شده است که روز شنبه 10 ژانویه این دو با یکدیگر در مراسم تولد طراح سرشناس «نیکی اروین» حضور پیدا کرده اند و لحظات رمانتیکی را باهم گذرانده اند.

عشق «ریحانا»، «دی کاپریو» را کشت! + عکس

عشق ریحانا و دی کاپریو؟

هرچند دوستان دی کاپریو وجود چنین رابطه ای را انکار کرده اند، این دو پس از مراسم جشن تولد نیز با یکدیگر در یک مهمانی دیگر با نائومی کمبل و فیفتی سنت حضور پیدا کرده اند.

دی کاپریو به تازگی رابطه خود را با «تونی گارن» به پایان رسانده و مجرد است و امکان این که بخواهد رابطه جدیدی را آغاز کند وجود دارد.

هر یک از آنها جزء موفق ترین افراد در عرصه فعالیت خود می باشد و هواداران بسیار زیادی دارد. باید ببینیم که طرفدارانشان در مورد امکان چنین رابطه ای چه فکری می کنند. شما چه فکر می کنید؟

admin بازدید : 229 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

در پرونده آزار جنسی و مرگ یک دختر 4 ماهه آمریکایی،‌ مادر کودک این هفته از سوی دادگاهی که این هفته برگزار شد، مجرم شناخته شد. دادگاه آمریکایی «جسیکا لین هاول» 26 ساله ساکن میسوری را در پرونده آزار جنسی و قتل دختر 4 ماهه وی مجرم شناخت و به 25 سال زندان محکوم کرد.

در دسامبر 2012 بود که مرگ یک کودک خردسال خبرساز شد. تحقیقات اولیه نشان داد که مادر وی عامل مرگش بود. با پیگیری پرونده و روند تحقیقات مشخص شد وی از معشوقه خود خواسته بود کودک خردسالش را آزاد جنسی دهد.

 اسناد منتشرشده دادگاه هم نشان می‌داد که این نامادر آمریکایی با انتشار پیامهایی به معشوقه‌اش، از او درخواست شرم‌آور آزار جنسی کودکش را خواستار شده بود.

علت مرگ کودک خردسال، خفه کردنش بوده که در تلاش برای پایان دادن به صدای گریه او صورت گرفته است. قرار است معشوقه وی نیز ماه مارس در پرونده قتل این خردسال دادگاهی شود.

admin بازدید : 173 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش فایلی تصویری را در فضای مجازی منتشر کرده که در آن یک کودک با سلاح کمری دو مرد را به اتهام "جاسوسی برای سازمان اطلاعات روسیه" اعدام می‌کند. 

 در این ویدئو دو مرد نشان داده می‌شوند که به زبان روسی به سوال‌هایی که مطرح می‌شود، پاسخ می‌دهند. آن‌ها پیش از اعدام "اعتراف" می‌کنند که از سوی سازمان اطلاعات روسیه مامور شده‌اند تا اطلاعاتی را در خصوص رهبران و اعضای داعش جمع آوری کنند.

 این دو مرد تاکید می‌کنند که روسیه‌ای نیستند و یکی از آن‌ها خود را قزاقستانی معرفی می‌کند. این دو مرد همچنین اعتراف می‌کنند که برای جاسوسی از شخص خاصی وارد سوریه شده‌اند و با زور سلاح می‌پذیرند که مستحق مجازات اعدام هستند "چرا که مسلمان هستند و به نفع کفار" عمل کرده‌اند.

 سپس یک کودک که خود نیز ظاهرا قزاق یا چچنی است و سن‌اش بیشتر از 10 سال به نظر نمی‌رسد با سلاح کمری سر این دو مرد را از پشت نشانه می‌گیرد و شلیک می‌کند. مشخص نشده است که این فیلم در سوریه گرفته شده است یا در مکانی دیگر.

  اعدام دو مرد روسی توسط کودک داعشی

اعدام دو مرد روسی توسط کودک داعشی

اعدام دو مرد روسی توسط کودک داعشی

 اعدام دو مرد روسی توسط کودک داعشی

 اعدام دو مرد روسی توسط کودک داعشی

 اعدام دو مرد روسی توسط کودک داعشی

 

فرارو

 

admin بازدید : 100 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

در روزهایی که هواداران پرسپولیس ، بازیکنان ثابت تیم را هم از روی چهره نمی‌شناسند، دیدن عکس زیر واقعا سخت است.

 در این عکس چهره‌هایی چون مهرداد میناوند ، حامد کاویانپور، علی کریمی، رضا شاهرودی، امیرحسین اصلانیان، یونس باهنر، هادی عقیلی، پایان رافت، اسماعیل هلالی، محمد برزگر دیده می‌شوند که زیر نظر پرویز کماسی به بدنسازی مشغول هستند.

 با این عکس داغ دل پرسپولیسی‌ها تازه می شود!

admin بازدید : 54 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ایرانی ها علاقمند بنابر سنت همیشگی ساعتی قبل از آغاز سوت بازی در ورزشگاه حضور پیدا کردند و به تشویق تیم‌ملی ایران پرداختند.

با جوی که این هواداران پرشور در استرالیا ایجاد کرده اند، ایران دومین تیم پرطرفدار مسابقات بعد از استرالیا میزبان به نظر می‌ رسید.

 این موهبتی است که می‌ تواند ما در جمع مدعیان جام ملت های آسیا قرار بدهد. تیم ملی فوتبال ایران با 2 گل حاج صفی و شجاعی بحرین را شکست داد.

 تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

تماشاگران بازی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین

 تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

تماشاگران بازی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین

 تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

 تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین 

بازی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین

تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

بازی تیم ملی فوتبال ایران و بحرین

 تصاویری دیدنی از بازی ایران و بحرین

admin بازدید : 104 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

پیش از این نیز شایعه‌هایی مبنی بر جدایی این دو زوج از هم در مطبوعات پخش شده بود. وقتی رونالدو همراه فرزند و مادرش درمراسم اهدای توپ طلا شرکت کرد، این شایعه قوت گرفت.

اتفاقی مهم در زندگی کریس رونالدو و همسرش!

امروز و با این حرکت شایک در توئیتر مشخص شد که به احتمال بسیار بالا خبر جدایی درست بوده و این دو چهره سرشناس وارد فاز جدیدی در زندگی خود شده اند.

admin بازدید : 99 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

«بالاخره رسیدم میان خیمه‌هایی که به تبرک نام حسین (ع) بر پاشده بود؛ دعوت بودم به عنوان سفیر انجمن حمایت از کودک به خوانش مقتل‌خوانی حضرت رقیه (س). تمام طول راه گفتم اگر نرسم لابد لیاقت نداشتم اما بالاخره شکر رسیدم.» منتشر شدن همین جمله‌ها در صفحه فیس‌بوک بهاره رهنما به شکایت همسر او از یکی از خوانندگان این جملات منجر می‌شود.

خواننده‌ای که در صفحه مجازی‌اش رهنما را به‌خاطر این عقاید به سخره می‌گیرد و جملات توهین‌آمیزی را در موردش می‌نویسد، از طرف پیمان قاسم‌خانی مورد شکایت قرار می‌گیرد.

همسر بهاره رهنما درحالی برای دفاع از او قدعلم می‌کند که خود او در یادداشتی به توهین‌ها پاسخ داده بود اما انگار برای قاسم‌خانی تلاش‌های همسرش کافی به نظر نمی‌رسد و پس از شکایت از فرد هتاک در یادداشتی که در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد، از دلیل شکایتش می‌نویسد.

در فرهنگ ما تلاش یک مرد برای دفاع از همسرش نه‌تنها عجیب نیست بلکه اغلب نشانه عشق و «غیرت» شناخته می‌شود. اما اینکه وارد شدن یک مرد به دعوای همسرش با دیگری می‌تواند خدمتی به زندگی مشترک‌شان باشد یا خیر را با هرایر دانلیان، روانشناس و مشاور خانواده در میان گذاشتیم. تحلیل او از ورود مردها به چنین موقعیت‌هایی را در ادامه خواهید خواند.

 

همسرداری را از پیمان قاسم خانی یاد بگیرید!+عکس

در خیابان

یک بوق اضافه پشت چراغ قرمز کافی است تا سر کسی از پنجره ماشین بیرون بیاید و دعوایی شروع شود. اگر در یکی از این لحظات کسی با شما درگیر شود، همسرتان چه برخوردی باید بکند؟ ساکت کنارتان بنشیند یا به ازای دشنامی که راننده بغل‌دستی به شما داده، از ماشین پیاده شود و حقش را کف دستش بگذارد؟

وقتی صحبت از زندگی مشترک به میان می‌آید، نمی‌توانیم حکم صددرصدی در مورد رفتار درست یا نادرست صادر کنیم. ممکن است در رابطه با یک زوج دخالت همسر رفتاری درست و بجا باشد و در مورد زوج دیگر، چنین دخالتی یک رفتار اشتباه و بحران‌آفرین به نظر برسد. رفتار درست در این شرایط به این برمی‌گردد که خانم چقدر به همسرش اجازه دخالت می‌دهد و اینکه آقا تا چه اندازه شجاعت دخالت کردن را دارد.

در بسیاری از کشورها قانونی وجود دارد که در صورت توهین به یک خانم، آقا می‌تواند برای دفاع از او به دادگاه شکایت کند. این یعنی در کشورهایی جز ایران هم پذیرفته شده است که مردی برای دفاع از یک خانم تلاش کند و حتی فیلم «متهم» (accused) که جوایزی را هم دریافت کرد، بر همین اساس ساخته شده است.

وقتی در فضای جمعی، خانمی مورد اهانت یا تهدید قرار می‌گیرد، بهترین و سالم‌ترین رفتار این است که همسرش حتی در صورتی که نیاز به دخالت دید، از طریق قانون وارد عمل شود و با شکایت از فرد هتاک از همسرش دفاع کند اما اگر در همان لحظه نیاز به عمل احساس کرد، در صورتی که دخالت او همسرش را آزرده نکند، بهتر است برای دفاع از او بدون افزایش تنش و ایجاد درگیری وارد عمل شود. واقعیت این است که در کشور ما در بسیاری مواقع تلاش خود خانم برای پاسخ دادن به توهین‌ها به درگیری بزرگ‌تری تبدیل می‌شود و در صورتی که همسر فرد وارد عمل شود، فرد هتاک جنجال کمتری به پا می‌کند.

اما باز هم باید تکرار کنیم که درست بودن یا نبودن دخالت مرد، در رابطه دو نفره‌شان تعریف می‌شود. اگر وارد شدن او به صحنه همسرش را ناراحت نکند یا اینکه همسرش از او تقاضای کمک کرده باشد، قطعا رفتار درست وارد شدن به ماجراست اما در صورتی که همسرش شخصیت مستقلی داشته باشد که دوست دارد همه بحران‌هایش را خودش حل کند و از کمک او آشفته می‌شود، بهتر است کار را به خودش واگذار کند و به حمایت پنهان از او اکتفا کند.

در محیط کار

دعوای طولانی با رئیس اداره می‌تواند همه انرژی‌تان را بگیرد و حتی بر رابطه‌های دیگرتان هم تاثیر بگذارد. اگر رئیسی خودرای داشته باشید که با وارد کردن استرس بیش از اندازه به شما آرامش‌تان را از بین برده، آیا همسرتان باید برای گوشزد کردن برخی نکات به او وارد عمل شود؟ اصلا درست است که شریک زندگی شما پایش را از چارچوب خانه بیرون بگذارد و به محیط کارتان وارد شود و در مسائل شغلی‌تان دخالت کند؟

نمی‌توانیم بگوییم همه آنچه در محیط کار می‌گذرد، تنها و تنها به خود فرد ارتباط دارد و در بحران‌های کاری هیچ‌کس جز او نباید برای حل مسئله تلاش کند. حتی در یک دعوای کاری در صورتی که زن از همسرش تقاضای کمک کند، او وظیفه دارد برای دفاع وارد عمل شود. واقعیت این است که همه ما با هدف پوشاندن ضعف‌های‌مان ازدواج می‌کنیم و شاید تصور شود مشابهت ما با دیگری اصلی‌ترین دلیل انتخاب است اما در ناخودآگاه سراغ کسی می‌رویم که ضعف‌های‌مان را بپوشاند.

البته هیچ‌کدام از ما این موضوع را اعتراف نمی‌کنیم و حتی گاهی خودمان هم از آن بی‌خبریم اما در نهان کمبودهای‌مان است که به سمت کسی جذب‌مان می‌کند. پس در هر شرایطی، حتی در محیط شغلی ما می‌توانیم از فرد مقابل‌مان انتظار داشته باشیم که کمبودهای‌مان را جبران کند اما مثل مورد قبل در صورتی که خانم میلی به گرفتن کمک از همسرش نداشته باشد، او نباید خودسرانه وارد عمل شود و با این رفتار بحران تازه‌ای را برای زندگی مشترکش ایجاد کند.

در خانواده

وقتی رابطه میان شما و برادرتان شکرآب می‌شود، همسرتان چه نقشی را باید بازی کند؟ به خاطر هر توهین یا دلخوری که شما را آزار داده از اعضای خانواده‌تان انتقام بگیرد یا به‌خاطر توهین‌هایی که به شما شده، رابطه‌اش را با خانواده‌تان قطع کند؟

بهترین حالت این است که وقتی خانمی با خانواده‌اش مشکل دارد، همسرش را وارد این بازی نکند. عکس این موضوع هم صادق است؛ یعنی اگر خانواده‌ای با فرزندشان مشکل دارند، نباید پای این مشاجره را به رابطه‌ای که با دامادشان دارند بکشانند و باید موضوع را در میان خودشان حل و فصل کنند. البته در رابطه عروس یا داماد با خانواده همسرشان، خود فرد نقش لولای رابطه را بازی می‌کند. اگر وظیفه میانجیگری را درست انجام دهد، ترکش‌های مشکلات خانوادگی‌اش همسر او و زندگی مشترکش را تهدید نخواهد کرد اما در صورتی که این میانجی درست عمل نکند، وارد شدن همسرش به موضوعات خانوادگی او می‌تواند تبعات ناخوشایندی را همراه بیاورد.

از سوی دیگر، این وظیفه هر کسی است که احترام خودش را حفظ کند و دامادی که به‌خاطر مشکلات همسرش با خانواده‌اش به رابطه آنها ورود پیدا می‌کند، باید عواقب احتمالی این کار را هم بپذیرد. با تمام این اوصاف باید بگوییم در چنین رابطه‌ای، بهتر است فرد وارد مشکلاتی که همسرش با خانواده‌اش دارد نشود و حل آنها را مگر در موارد خاص برعهده خودش بگذارد.

همسرداری را از پیمان قاسم خانی یاد بگیرید!+عکس

در میان دوستان

وقتی رابطه شما و دوستان‌تان شکرآب می‌شود و کسی در گروه دوستی به شما توهین کرده یا آرامش‌تان را بر هم می‌زند، همسرتان چه وظیفه‌ای دارد؟ آیا باید خارج از چارچوب روابط شخصی شما بایستد یا اینکه برای حل مشکلات میان شما و دوستان‌تان یا دفاع از شما در برابر توهین‌های یک نفر وارد عمل شود؟

در رابطه فرد با دوستانش، نمی‌توانیم باید و نباید خاصی را مطرح کنیم. شاید ترجیح بر این باشد که همسر فرد دخالتی در روابط شخصی و دوستانه او نداشته باشد اما باز هم درست یا غلط بودن دخالت او، بستگی به شرایط و جنس ارتباط دو نفر با هم دارد. ممکن است در یک رابطه، زن بخاطر ورود شوهرش به درگیری‌هایی که با دوستانش دارد احساس ضععف کند و از خود به‌خاطر این ضعف خشمگین شود. پیامد این احساس این خواهد بود که او خشمش را به همسرش فرافکنی می‌کند و در واقع به‌طور ناخودآگاه وانمود می‌کند که تنها از او و دخالت‌هایش دلخور است.

اما ممکن است خانمی از همسرش انتظار دخالت در این روابط را داشته باشد و در صورتی که چنین انتظاری وجود داشته باشد، وظیفه همسر است که با وارد شدن به موضوع او را همراهی کند. شاید بپرسید این انتظار چطور تشخیص داده می‌شود. منش افراد بهترین معیار تشخیص چنین موضوعی است. مرد با توجه به منش همسرش تا اندازه‌ای می‌تواند تشخیص دهد که وارد شدنش به موضوع او را خوشحال می‌کند یا آشفته. گذشته از این، افراد می‌توانند با اطلاع دادن در این مورد به یکدیگر، مشکل را حل کنند و به همسرشان بگویند اگر نیاز به کمک تو بود، حتما به تو اطلاع می‌دهم.

بهترین حالت برای دفاع کردن از همسر، این است که با تقاضای او دفاع انجام شود. با این وجود تعبیری که از این رفتارها می‌شود، حتی می‌تواند از خانه‌ای به خانه دیگر و از شهری به شهر دیگر متفاوت باشد. زنی مستقل در تهران که همیشه خودش مشکلاتش را حل کرده، در صورتی که بعد از ازدواج چنین واکنش‌هایی از همسرش را ببیند، احتمالا آشفته می‌شود و او را محکوم می‌کند اما زنی در شهرستان کوچکی که همیشه مورد حمایت پدر یا برادرهایش قرار گرفته، در صورتی که شاهد حمایت‌های همسرش نباشد از او ناامید می‌شود.

شاید در شرایطی که زن تمایلی به دخالت مستقیم همسرش ندارد، بهترین راه نظارت غیرمستقیم باشد. در این شرایط مرد می‌تواند تا زمانی که همسرش از پس حل مشکلات برمی‌آید استقلال او را حفظ کند و اگر احتمال آسیب رسیدن به او را دید، برای دفاع از او اقدام کند. گذشته از این، در صورتی که همسرش در برابر دخالت‌های او مقاومت کرد اما خودش هم از پس حل مسئله برنیامد، می‌تواند نه به صورت تهدید بلکه به صورت هشدار به او بگوید «تلاشت را بکن اما در صورتی که عکس‌العمل موثر و خوبی نداشتی، مجبور می‌شوم برای کمک به تو در این موضوع دخالت کنم.»

admin بازدید : 281 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

اخیراً شایعاتی مبنی بر ملاقات "صیاد سالیهوویچ"، هافبک هافنهایم و "سلنا گومز"، ستاره پاپ دهان به دهان پیچیده است. این بازیکن سی ساله بوسنیایی در تعطیلات بوندسلیگا، حین سفرش به خاورمیانه "گومز" را دید، گفته می شود اتفاقات رمانتیکی بین این دو افتاده است. این دو در تعطیلات سال نو همراه با یکدیگر در حالی که اوقات فراغت خود را در دبی سپری می کردند، دیده شده اند؛ شترسواری دو نفره و غذا خوردن در کنار یکدیگر از جمله همراهی های آنها بوده است. سالیهوویچ، در یکی از پست های اینستاگرام خود با گذاشتن عکسی از این سفر نوشته است: «تور بیابان همراه با تجربیاتی جدید! ممنون از همه، بکر عبدالله، انس بوخس و سلنا گومز! دبی را دوست دارم».

خوشگذرانی های سلنا گومز و هافبک بوسنیایی در کنار یکدیگر +تصاویر

سلنای 22 ساله نیز عکسی از غذا خوردن دو نفره با سالیهوویچ در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت: «ما به این شکل غذا خوردیم!» حالا، با این شرایط، شایعاتی درباره ملاقات های همراه سابق "جاستین بیبر" با سالیهوویچ منتشر شده است.

خوشگذرانی های سلنا گومز و هافبک بوسنیایی در کنار یکدیگر +تصاویر

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 71 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند. چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و ... ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

این شماره را با عکسی که امیر جعفری برای تبریک کریسمس به اشتراک گذاشت شروع می کنیم. امیر جان که یکی از خوش قد و قامت ترین بازیگران ماست، مقیاس خوبی برای درک درازای این پاپانوئل خارجی می باشد! ما هم از طرف مجله اینترنتی برترین ها، سال نو میلادی را به تمام هموطنان مسیحی عزیز تبریک عرض می کنیم.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

علاقه ای که ترانه علیدوستی به سلفی در اتاق گریم دارد بر هیچ کسی پوشیده نیست.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

استفاده های تجاری و غیر تجاری از مرتضی پاشاییِ عزیز از ابتدای بیماری اش شروع شده و تا به امروز ادامه دارد. رضا رشیدپور هم مستند ساخته است و روانه بازار خواهد کرد.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سلفی پندار اکبری و مقبره بوعلی سینا در همدان.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

بهرام رادان این روز ها به انتشار تدریجی آلبوم قدیمی عکس هایش روی آورده است. دوران زندگی خودش را هم به دو قسمت اصلی تقسیم کرده است. قبل از شهرت، و بعد از شهرت! این عکس هم مربوط به اوایلِ بعد از شهرت اش است!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

علی برقی، ملقب به تُپُل ترین بازیگر ایرانی هم در اینستاگرام صفحه دارد و هر روز عکس های مختلفی میگذارد. این هم عکس یادگاری او با هدیه تهرانی است که روز گذشته در صفحه اش گذاشت.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

روناک یونسی به رسم عادت تولد خودش را تبریک گفت!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

بازیکنان سپاهان در اردوی آماده سازی برای نیم فصل دوم لیگ هستند. همانطور که می بینید تمرین در شرایط جوی سخت و طاقت فرسا، از برنامه های اصلی آماده سازی این تیم است.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

کمتر از 5 ثانیه فرصت دارید جواد رضویان را در عکس پیدا کنید.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

عکسی زیر خاکی از تیم ملی حدود 15 پیش (سال 2000) که جواد کاظمیان از آن رو نمایی کرد. تیمی که در واقع منتخب پرسپولیس و استقلال آن زمان است! ایستاده از چپ: علی دایی، ستار همدانی، محمدرضا مهدوی، علیرضا نیکبخت واحدی، مهدی هاشمی نسب و داوود فنایی. نشسته از راست: استاد پژمان جمشیدی (با یک گل ملی)، جواد کاظمیان 18 ساله، حامد کاویانپور و علی کریمی. هر کسی نام ملی پوش شماره 21 را می داند در قسمت نظرات به ما هم بگوید. پیشاپیش ممنون.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

فریدون آسرایی، جنتلمنِ موسیقی کشور، با صدای زیبایش سال ها یکه تاز موسیقی کشور بود و با "آهای خوشگل عاشق" اش قلب ها به تپش می انداخت. آلبوم جدید او هم امروز پس از سال ها روانه بازار شد. در این سلفی او در کنار حسن ریوندی، کمدین معروف دیده می شود.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

چالش عکس کودکی به حنیف عمران زاده، مدافع جنجالی استقلال رسید که او هم با این عکس در آغوش پدرش در چالش شرکت کرد.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

الناز حبیبی و دوستان در کنار مرغ سخاری. فقط سوالی که ذهنمان را درگیر کرده این است، این سوال که آیا عینک الناز خانم، واقعاً عینک اوست یا اینکه برای مسخره بازی گذاشته است؟!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سلفی عارف لرستانی با ظاهر جدیدش در کنار تصویر استاد شجریان، همراه با شعری زیبا از حافظ.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

برف بازی لیلا بلوکات در کنار خواهرزاده اش.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

در تایم هایی که آقای صدابردار کار برایش پیش آمده و سر صحنه نیست، حدیث فولادوند زحمت صدابرداری را در فیلمبرداری ها می کشد. دستش هم درد نکند.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

عکس یادگاری آزاده نامداری و شاگردانش در آخرین روز ترم دانشگاه. اگر نمی دانستید بدانید که آزاده خانم در دانشگاه هم تدریس می کند.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سلفیِ نه چندان یهویی نرگس محمدی و دوستان.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

مشخص شد آن چند هفته ای که از بهاره افشاری خبری نبود، برای جایزه "بدون شرح ترین" عکس دورخیز کرده بود! برنده هم شد، نوش جانش!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سیروان و زانیار خسروی سال نوی میلادی را در برفِ ترکیه جشن گرفتند. بالاخره مشخص شد که چرا سیروان ریش هایش را کوتاه نمیکرد، فکر همچین روزی را کرده بود که مانند زانیار کلاه پیچ نشود!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

عکسی زیبا که احسان خواجه امیری در روز تولد پدرش استاد ایرج به اشتراک گذاشت، در حالی که نوه اش آقا ارشان را در آغوش دارد. ما نیز تولد استاد را به او، خانواده اش و جامعه هنری ایران تبریک می گوییم.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

آخرین عکس تخیلی حسام نواب صفوی در صفحه اش. مثلاً تصویر حسام یک اثر هنری است و مردم هم به تماشایش ایستاده اند!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

دوستان بدانید که تینا آخوند تبار همیشه به یاد ما است. بخاطر همین موضوع هم این همه عکس می اندازد.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

عکسی از پشت صحنه مجموعه "معمای شاه" اثر محمدرضا ورزی با حضور محمدرضا شریفی نیا، امیر یل ارجمند و نرگس محمدی.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

صفحه علی انصاریان هم هک شد! پدیده ای که به شدت چهره ها را نگران کرده است.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سلفی از زیر فرمانِ ماشین، اثر خاطره حاتمی!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

یک عکس از اپیزود «قبل از شهرت» مربوط به زندگی بهرام رادان که کماکان این عکس هایش ادامه دارد.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

عکسی بامزه از حمید فرخ نژاد و پسرش در کنار لری کینگ، مجری معروف CNN که ما متوجه نشدیم عکس واقعی است و حمید خان به نیویورک و استودیو CNN رفته، و یا فتوشاپ است! عنوانی هم که حمید خان زیر عکس نوشته بسیار جالب است: "مرور خاطرات خوب آبادان با حمید و پسرش!"

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

استفاده ای که آرمین زارعی یا همان 2AFM از فرصت ایجاد شده بواسطه فوت مرتضی پاشایی کرده است تا خودش را در موسیقی مجاز کشور موجه نشان بدهد، در تاریخ سابقه نداشته است. از مراسم تشییع و ختم و شب اول و سوم و هفتم و چهلم گرفته تا شب جمعه ای نمانده است که بر مزار مرتضی نرود و عکس برای اینستاگرامش نگیرد. به احتمال زیاد در زیر عکس ها هم علی جنتی، وزیر محترم ارشاد را تگ می کند و میگوید: "ببین چقدر مجازم!!"

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

مطمئناً مادر سعید عرب زیر بار سلفی نرفته که سعید مجبور به استفاده از این روش برای عکس یادگاری شده است. در کل عکس جالبی است و خدا سایه مادر محترم را از سر سعید و خانواده کم نکند.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سلفی ریما رامین فر و طناز طباطبایی، دو ستاره دوست داشتنی و با وقار در کنار دوستشان.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

مهناز افشار، فاطمه معتمد آریا و مازیار میری در کشور سوئد که برای حضور در یک جشنواره فیلم به آنجا مسافرت کرده بودند.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

تبریک خلاقانه سال نوع، به سبک فرهاد مجیدی.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

دو حالت بیشتر نیست. یا یاس قرار است فیلم بازی کند و در یک فیلم با بهرام همکاری کند، یا اینکه بهرام می خواهد رپر شود. البته با توجه به سابقه بهرام رادان احتمال حالت دوم خیلی بیشتر است!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

پوریا پور سرخ در کنار بازیگران خردسال سریال کیمیا. فقط امیدواریم پوریا تا پایان سریال این کوچولو ها را نخورد!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سلفی بدون شرح کامبیز دیرباز و مجید واشقانی.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

مهراب قاسمخانی با یک عکس در دو چالش شرکت کرد، هم عکس دوران کودکی هم عکس با مادر.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

توضیحی که جواد رضویان در کنار یک سلفی بامزه به اشتراک گذاشت. توضیح درباره روند ساخت سریال اتاق عمل که فعلاً متوقف است.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

سحر ولدبیگی.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

صحنه هایی دردناک از کتک کاری مهراوه شریفی نیا و گلاره عباسی بر سر نقش اول یک فیلم که تا این لحظه مهراوه امتیاز بیشتری را کسب مرده است!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

آنا نعمتی هر وقت حوصله اش سر می رود یک سر تا اروپا می رود و برمی گردد.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

علیر ام نورایی طی یک عملیات انتحاری خودش را به این روز انداخت! آخه در این هوا؟!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

این نقش و گریم علیرضا جعفری که مربوط به جوانان دهه پنجاه است، فوق العاده زیاد به او می آید!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

اصغر فرهادی و همسر هنرمندش، پریسا بخت آور.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

تنوعی که موهای چکامه چمن ماه دارد، چه در عرصه رنگ و طرح، چه در اندازه در دنیا منحصر به فرد است. یک روز میبینی مو ها را از ته تراشیده، هفته بعدش میبینی چتری ها جلوی چشمانش را گرفته است. امروز موهایش پرکلاغی است، فردایش سلفی میگذارد با موهای قرمز! دیگر بیشتر از این وارد جزئیات نشویم بهتر است! البته از سبیل های هنری جواد عزتی هم که هر چه بگوییم کم گفته ایم!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

خانواده پیمان قاسمخانی، شب سال نو میلادی را در این رستوران جشن گرفتند.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

بهنوش بختیاری به زیارت یک امامزاده رفته بود که این عکس را در کنار خادمه حرم گرفت.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

نوید محمدزاده، بازیگر توانا که اخیراً درخشش قابل توجهی در سینما داشته است، در کنار دوستش "امیر حسین" که به احتمال زیاد خیلی از شنا عزیزان او را به خوبی می شناسید!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

تمام لوکیشن های موجود در خانه چهره ها تست شده بود و فقط سلفی در حمام مانده بود که علی لهراسبی زحمت آن را کشید!

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

و در پایان، دوستان بهاره رهنما به دیدن تئاترش، یعنی "تو دهنتو میبندی یا من" رفته بودند که در پایان این عکس یادگاری را گرفتند. آزاده نامداری، شقایق دهقان و کمند امیرسلیمانی.

تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 35

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 90 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

تراکتورسازی که در اردوی امارات حاضر شده است روز گذشته در یک دیدار دوستانه به مصاف الکویت کویت رفت. این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر الکویت به پایان رسید.

*سفیر جمهوری اسلامی ایران که از ابتدای بازی دو تیم تراکتورسازی و الکویت به شهر دبی آمده بود و از نزدیک بازی را تماشا می کرد بعد از پایان مسابقه در ضیافت شام تراکتورسازان حاضر شد. فیاض همچنین گفت و گویی صمیمی با بازیکنان تیم داشت و برای تراکتورسازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد. این مراسم با تولد مهدی کیانی کاپیتان تیم همراه بود و دکتر فیاض کادوی تولد این بازیکن را به وی اهدا کرد.

*سعید عباسی قائم مقام و سرپرست باشگاه به همراه جمعی از مسئولین و سرمربی تیم با سفیر ایران در کشور امارات در مراسم جشن میلاد حضرت پیامبر (ص) که در شهر دبی برگزار، حاضر شدند این جشن در سالن آمفی تئاتر باشگاه ایرانیان برگزار شد. مسئولین باشگاه هم به دعوت باشگاه ایرانیان به همراه سفیر ایران در این مراسم شرکت کردند.

*سولماز و احسان دو اسطوره ای که عشق شان در قاب برنامه ماه عسل جاویدان شد میهمان ویژه برنامه میلاد پیامبر اکرم (ص) ایرانیان مقیم کشور امارات بودند. مسئولان تراکتورسازی هم که در این جشن حضور پیدا کرده بودند با توجه به اظهار علاقه این زوج به تیم تراکتورسازی به رسم یادگاری توسط رسول خطیبی پیراهن تیم را به این دو عزیز اهدا کردند. خطیبی در گفتگوی کوتاهی که با حاضرین داشت اعلام کرد عشق مردم آذربایجان به پیراهن تیم محبوبشان است و ما به تقدیر از عشق جاودان این زوج این نماد عشق را به رسم یادگاری به این دو عزیز اهدا می کنیم.

هدیه خطیبی به زوج ایرانی احسان و سولماز +تصاویر

هدیه خطیبی به زوج ایرانی احسان و سولماز +تصاویر

هدیه خطیبی به زوج ایرانی احسان و سولماز +تصاویر

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 149 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

دارین حمزه بازیگر لبنانی فیلم کتاب قانون و ۳۳ روز قرار است به زودی در یک فیلم ایرانی بازی کند. وی که اخیرا بازی در یک سریال مصری را به پایان رسانده قرار است به زودی از بیروت به تهران سفر کند تا در فیلمی جدید در ایران بازی کند. این روزنامه اعلام کرده است دارین حمزه برای حضور در این فیلم بیش از یک ماه در ایران خواهد بود تا در این فیلم که گفته شده کاری بزرگ است، بازی کند. وی که در جهان عرب دارای آثار متعددی است سال پیش در فیلمی مستهجن و البته سیاسی بازی کرد که پخش آن در لبنان ممنوع شد.

حضور ملکه زیبایی لبنان در سینمای ایران +تصاویر

حضور ملکه زیبایی لبنان در سینمای ایران +تصاویر


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 180 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

اخیرا پایگاه اینترنتی TC.Candler صد چهره زیبای جهان در سال 2014 را معرفی کرد که «نانا» (سوپراستار و آوازخوان اهل کره جنوبی) در صدر این فهرست قرار گرفته است. اما تصاویر چند سال گذشته او نشان می دهد که «نانا» با انجام چند عمل جراحی زیبایی توانسته به این فهرست راه پیدا کند و به ‎قول فعالان اینترنتی، او یک "زیبای مصنوعی" است نه زیباترین چهره جهان! بر اساس گزارش‎ها، این سوپراستار کره ای چشم و پلک، گونه، پیشانی و بینی خود را به تیغ جراحان پلاستیک سپرده است. مقایسه تصاویر قدیمی سوپراستار کره ای با تصاویر بعد از عمل زیبایی

زیباترین خانم سوپراستار هم عملی از آب در آمد +تصاویر

زیباترین خانم سوپراستار هم عملی از آب در آمد +تصاویر

زیباترین خانم سوپراستار هم عملی از آب در آمد +تصاویر

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 77 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

مهناز افشار اخیرا در صفحه اینستاگرام خود با هوادارانش در تعامل است. وی چندی پیش از هوادارانش این چنین دعوت کرد: اگر دوست داشته باشيد دلنوشته، شعر، دست نويس، و نقاشي هاتون را مستقيم بفرستين تا در اين صفحه قرار بديم و همه ببينيم و از دانش و توانايي و استعداد هاي هم استفاده مفيد ببريم. منتظرم

در ادامه ی این تعامل یکی از این هواداران عکسی خلاقانه برای وی ارسال کرد:

خلاقیت جالب و دیدنی یک کاربر اینترنتی برای مهناز افشار +عکس

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 82 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

شکی نیست که "لیونل مسی" در حال حاضر یکی از بهترین فوتبالیست های دنیاست، اما به نظر می رسد با خالکوبی که اخیراً روی پایش انجام داده، در زمینه دستیابی به بدترین خالکوبی دنبال حریف می گردد. "آنتونلا روکوزو" همسر ستاره بارسلونا تصویری از خالکوبی جدید مسی در اینستاگرم منتشر کرده است. تصویر خالکوبی مسی شامل یک شمشیر بزرگ است که کنار آن گل رزی دیده می شود؛ یک طرف شمشیر یک توپ فوتبال طراحی شده و طرف دیگرش عدد 10 که شماره معروف لیونل مسی است، به چشم می خورد. در تصویر دیده می شود که پسر مسی یعنی تیاگو در حال نقاشی کشیدن با خودکار قرمز روی پای پدرش است. در توضیح عکس آمده است: «پایان خالکوبی برای بابا». بارسلونا و مسی روز یکشنبه با دیدار مقابل رئال سوسیداد، کار خود را در لالیگا از سر می گیرند.

عکس منتشر شده خالکوبی فوتبالیست مشهور توسط همسرش

عکس منتشر شده خالکوبی فوتبالیست مشهور توسط همسرش

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 114 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

کاشانی از همان آغاز و زمانی که خواست اولین ترانه اش را بخواند گفت "خسته" است و سپس روی زمین دراز کشید! او چند بار تلاش کرد ترانه هایش را در حالت نشسته بخواند که از ادای کلمات ناتوان بود و در نهایت بااعتراض ایرانیانی که به تماشای برنامه اش آمده بودند از روی سن بیرون برده شد! او در طول دقايقي كه روي سن بود در حالت عادي قرار نداشت و به جاي تر انه خواندن حرف هاي نامربوطي بر زبان جاري مي كرد و چند بار در پاسخ هم گروهي هايش كه از او مي خواستند سر پا بايستد گفت: برو بابا، حال ندارم! به نظر مي رسد او به دليلافراط در خوردن مشروب و مواد مخدر دچار چنين حالتي شده بود. اين خواننده قبلا نيز مسائل حاشيه اي زيادي در زندگي خود داشته است. گفتني اينكه در پایان یکی از اعضای تیم نوازندگانی که این خواننده را همراهی می کردند در حالی که گریه می کرد از مردم عذرخواهی کرد و گفت که در ۲۵ سال فعالیتش با خواننده های مختلف، تاکنون چنین اتفاقی برایش پیش نیامده بود!

حرکات  عجیب  خواننده   لس آنجلسی در کنسرت +عکس

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 156 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

"مالنا" فیلمی ساختهٔ "جوزپه تورناتوره "کارگردان ایتالیایی، با بازی ستاره معروف سینما "مونیکا بلوچی" در نقش اول، محصول سال ۲۰۰۰ و با فیلمبرداری در جزیره سیسیل بر اساس داستانی از "لوچانو وینچنزونی" است. "مسعود ده نمکی" کارگردان برآمده از انصار حزب الله با انتشار یکی از صحنه های این فیلم در صفحه شخصی خود نوشت: این صحنه در تهران بیشتر نمود دارد کشته ما را این نوع دوستی در خیابان ها فقط کسی نیست به تصویر بکشد.

عکسی که ده ‌نمکی از یک فیلم غیراخلاقی منتشر کرد +عکس


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 153 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

رئیس جمهور اوباما در آخرین "دستور اجرایی" خود موجب سرگردان شدن یک زوج جوان و بیرون راندن آنها از زمین گلفی شد که آنها قصد برگزاری مراسم ازدواجشان را در آنجا داشتند تا اوباما و دوستانش بتوانند بازی کنند.ناتالی هیمل و ادوارد مالو جونیر که هر دو از کاپیتان های ارتشی هستند در دقیقه نود مجبور به جا به جایی محل برگزاری عروسی شدند. آنها از این تصمیم درست یک روز پیش از مراسم شان مطلع شدند. این زوج که مدت های مدید برنامه ریزی کرده بودند مراسم ازدواج را در زمین گلفی برگزار کنند که منظره زیبایی رو به اقیانوس آرام داشت، در عوض مجبور به برگزاری مراسم در زمین چمن یک پادگان نیروی دریایی در هاوایی شدند که زمین گلف نیز در آنجا قرار داشت. بسیاری از مهمانان نیز عکس هایی از مراسم را در شبکه اجتماعی منتشر کردند و با طعنه جمله :"اوبامامتشکریم" را ضمیمه عکس ها کردند.

جمی مک کارتی، خواهر داماد گفت: "احساسات آنها بسیار جریحه دار شد، به خصوص برای ناتالی، او عروس است و کمتر از 24 ساعت مجبور به تغییر تمام برنامه های عروسی شان شدند." این زوج وقتی اطلاع یافتند که اوباما در شهر است به گزارش پرشین وی برای او دعوت نامه فرستادند ولی به صورت مودبانه یک جواب منفی دریافت کردند و تنها چند ساعت بعد متوجه شدند که آنها نخواهند توانست در محل مطلوبشان عروسی را برگزار کنند. اوباما و خانواده اش در حال حاضر برای تعطیلات کریسمس در هاوایی به سر می برند و او تاکنون در عرض نه روز گذشته، شش بار گلف بازی کرده است.

 

هوس نابهنگام اوباما عروسی زوج جوان را به هم زد +عکس

 

هوس نابهنگام اوباما عروسی زوج جوان را به هم زد +عکس

هوس نابهنگام اوباما عروسی زوج جوان را به هم زد +عکس

 


دانلود آهنگ جدید

 

admin بازدید : 92 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

رضا صادقی ، هنرمند محبوب کشورمان عکسی غم انگیز و دردناک منتشر کرد و زیر آن نوشت:

اين زن هـمسرش روى دامن پاكش از دنيا رفت چون فقط هـزينه دارو نداشت ... چون فقط همسرش و داشت ، چون فقط بهش وابستگى داشت .... انگار ديدن درد هر روزى شده صحنه تماشا .... گريه نكن مادرم، پدر از درد تو درد داشت .... آهاى آدم بزرگا، خوب حرف بزنا، آقايان ...... اين آدما سفره هاشون كه پر نشد هيچ، سفر كردن ..... سر خيابون جون ندادن حق مسلم ماست

انتشار صحنه ای دردناک توسط رضا صادقی +عکس

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 152 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

چند ماه پیش بود که جدایی نابهنگام یکی دیگر از مجریان زن شبکه ماهواره ای «من و تو» اما و اگرهای بسیاری را برای این تلویزیون لندنی به وجود آورد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

قطع همکاری ناگهانی «طناز خامه» یکی از سردبیران و مجریان برنامه "اتاق خبر" با شبکه من و تو و یادداشت‎های وی در فیسبوک شخصی‎اش، حاکی از اعتراض وی به مزاحمت های اخلاقی برخی کارکنان تلویزیون من و تو می‎باشد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

نامبرده به‎قدری از این بابت احساس ناامنی کرده است که زندگی در یک روستای دورافتاده افغانستان را به لندن نشینی و کار کردن در تلویزیون من و تو ترجیح می دهد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

اما این تمام ماجرای جدایی این مجری زن از «من و تو» نیست.

طناز خامه پس از خداحافظی با این شبکه -که همراه با افشاگری در خصوص بخشی از واقعیت‎های درونی من و تو بود- به طرز غیرعادی و ابهام‎برانگیزی ناپدید شد و حتی در شبکه های اجتماعی نیز فعالیتی نداشت؛ تا اینکه از چندی قبل دوباره با حضور در فضای مجازی افشاگری های خود را از سر گرفت.

این مجری سابق من‎وتو که گویا خود قربانی آزار و اذیت در شبکه یادشده بوده است، پس از جدایی با انتشار پستی در فیسبوک شخصی خود تلویحا از سرنوشت هولناک کارمندان زن تلویزیون من وتو خبر داد.

وی که به نشانه اعتراض تصویری از خود را منتشر کرده است، چنین می‎نویسد: «خشونت را دیگر نمی‎پذیرم؛ چرا که تلخ‎ترین تجربه زندگی‎ام بوده...»

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

«طناز خامه» تنها کارمند زن شبکه من و تو نیست که در اعتراض به رفتارهای جنون آمیز و فساد اخلاقی دست‎اندرکاران این تلویزیون، ساز جدایی کوک کرده است.

تقریبا یک سال پیش بود که «پریسا سحرخیز» یکی دیگر از مجریان زن من‎تو، پس از افشای تجاوز "تیام بصیر" (مجری شبکه) به "روشنا" (ثبت نام‎کننده در آکادمی گوگوش) از این شبکه لندنی جدا شد و فشارهای بعدی مدیران و عوامل من‎وتو نیز نتوانست وی را به تکذیب افشاگری هایش وادار کند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

برملا شدن تجاوز جنسی کارمند مرد شبکه من وتو به «روشنا» از یک سو و رسوایی بزرگ تعرض "رها اعتمادی" (مجری اصلی آکادمی گوگوش) به یک پسر 11 ساله -که توسط سی‎ان‎ان مخابره شد- موجب گشت تا مدیران شبکه انگلیسی من‎وتو سری های بعدی آکادمی گوگوش را تعطیل کنند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

شبنم، شیدا و مریم رئیسی (از مجریان و تهیه‎کنندگان برنامه دکتر کپی) نیز پس از بروز فسادهای اخلاقی پی‎درپی در شبکه من‎وتو، همراه با طناز خامه و پریسا سحرخیز از این شبکه ماهواره‎ای فارسی‎زبان بیرون رفتند.

در پایان خاطرنشان می‎کنیم با نگاهی به زندگینامه "کیوان عباسی" (مدیر شبکه من‎وتو) عامل اصلی رواج انحرافات اخلاقی و روابط جنون‎آمیز در این تلویزیون لندنی بیشتر معلوم می‎شود؛ شخصی که خود فرزند مالک یک شبکه پورنوگراف کانادایی می‎باشد و دور از انتظار نیست که زنان و دختران اینچنین در تلویزیونش تحت آزار و اذیت قرار دارند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

چند ماه پیش بود که جدایی نابهنگام یکی دیگر از مجریان زن شبکه ماهواره ای «من و تو» اما و اگرهای بسیاری را برای این تلویزیون لندنی به وجود آورد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

قطع همکاری ناگهانی «طناز خامه» یکی از سردبیران و مجریان برنامه "اتاق خبر" با شبکه من و تو و یادداشت‎های وی در فیسبوک شخصی‎اش، حاکی از اعتراض وی به مزاحمت های اخلاقی برخی کارکنان تلویزیون من و تو می‎باشد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

نامبرده به‎قدری از این بابت احساس ناامنی کرده است که زندگی در یک روستای دورافتاده افغانستان را به لندن نشینی و کار کردن در تلویزیون من و تو ترجیح می دهد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

اما این تمام ماجرای جدایی این مجری زن از «من و تو» نیست.

طناز خامه پس از خداحافظی با این شبکه -که همراه با افشاگری در خصوص بخشی از واقعیت‎های درونی من و تو بود- به طرز غیرعادی و ابهام‎برانگیزی ناپدید شد و حتی در شبکه های اجتماعی نیز فعالیتی نداشت؛ تا اینکه از چندی قبل دوباره با حضور در فضای مجازی افشاگری های خود را از سر گرفت.

این مجری سابق من‎وتو که گویا خود قربانی آزار و اذیت در شبکه یادشده بوده است، پس از جدایی با انتشار پستی در فیسبوک شخصی خود تلویحا از سرنوشت هولناک کارمندان زن تلویزیون من وتو خبر داد.

وی که به نشانه اعتراض تصویری از خود را منتشر کرده است، چنین می‎نویسد: «خشونت را دیگر نمی‎پذیرم؛ چرا که تلخ‎ترین تجربه زندگی‎ام بوده...»

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

«طناز خامه» تنها کارمند زن شبکه من و تو نیست که در اعتراض به رفتارهای جنون آمیز و فساد اخلاقی دست‎اندرکاران این تلویزیون، ساز جدایی کوک کرده است.

تقریبا یک سال پیش بود که «پریسا سحرخیز» یکی دیگر از مجریان زن من‎تو، پس از افشای تجاوز "تیام بصیر" (مجری شبکه) به "روشنا" (ثبت نام‎کننده در آکادمی گوگوش) از این شبکه لندنی جدا شد و فشارهای بعدی مدیران و عوامل من‎وتو نیز نتوانست وی را به تکذیب افشاگری هایش وادار کند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

برملا شدن تجاوز جنسی کارمند مرد شبکه من وتو به «روشنا» از یک سو و رسوایی بزرگ تعرض "رها اعتمادی" (مجری اصلی آکادمی گوگوش) به یک پسر 11 ساله -که توسط سی‎ان‎ان مخابره شد- موجب گشت تا مدیران شبکه انگلیسی من‎وتو سری های بعدی آکادمی گوگوش را تعطیل کنند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

شبنم، شیدا و مریم رئیسی (از مجریان و تهیه‎کنندگان برنامه دکتر کپی) نیز پس از بروز فسادهای اخلاقی پی‎درپی در شبکه من‎وتو، همراه با طناز خامه و پریسا سحرخیز از این شبکه ماهواره‎ای فارسی‎زبان بیرون رفتند.

در پایان خاطرنشان می‎کنیم با نگاهی به زندگینامه "کیوان عباسی" (مدیر شبکه من‎وتو) عامل اصلی رواج انحرافات اخلاقی و روابط جنون‎آمیز در این تلویزیون لندنی بیشتر معلوم می‎شود؛ شخصی که خود فرزند مالک یک شبکه پورنوگراف کانادایی می‎باشد و دور از انتظار نیست که زنان و دختران اینچنین در تلویزیونش تحت آزار و اذیت قرار دارند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

 

چند ماه پیش بود که جدایی نابهنگام یکی دیگر از مجریان زن شبکه ماهواره ای «من و تو» اما و اگرهای بسیاری را برای این تلویزیون لندنی به وجود آورد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

قطع همکاری ناگهانی «طناز خامه» یکی از سردبیران و مجریان برنامه "اتاق خبر" با شبکه من و تو و یادداشت‎های وی در فیسبوک شخصی‎اش، حاکی از اعتراض وی به مزاحمت های اخلاقی برخی کارکنان تلویزیون من و تو می‎باشد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

نامبرده به‎قدری از این بابت احساس ناامنی کرده است که زندگی در یک روستای دورافتاده افغانستان را به لندن نشینی و کار کردن در تلویزیون من و تو ترجیح می دهد.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

اما این تمام ماجرای جدایی این مجری زن از «من و تو» نیست.

طناز خامه پس از خداحافظی با این شبکه -که همراه با افشاگری در خصوص بخشی از واقعیت‎های درونی من و تو بود- به طرز غیرعادی و ابهام‎برانگیزی ناپدید شد و حتی در شبکه های اجتماعی نیز فعالیتی نداشت؛ تا اینکه از چندی قبل دوباره با حضور در فضای مجازی افشاگری های خود را از سر گرفت.

این مجری سابق من‎وتو که گویا خود قربانی آزار و اذیت در شبکه یادشده بوده است، پس از جدایی با انتشار پستی در فیسبوک شخصی خود تلویحا از سرنوشت هولناک کارمندان زن تلویزیون من وتو خبر داد.

وی که به نشانه اعتراض تصویری از خود را منتشر کرده است، چنین می‎نویسد: «خشونت را دیگر نمی‎پذیرم؛ چرا که تلخ‎ترین تجربه زندگی‎ام بوده...»

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

«طناز خامه» تنها کارمند زن شبکه من و تو نیست که در اعتراض به رفتارهای جنون آمیز و فساد اخلاقی دست‎اندرکاران این تلویزیون، ساز جدایی کوک کرده است.

تقریبا یک سال پیش بود که «پریسا سحرخیز» یکی دیگر از مجریان زن من‎تو، پس از افشای تجاوز "تیام بصیر" (مجری شبکه) به "روشنا" (ثبت نام‎کننده در آکادمی گوگوش) از این شبکه لندنی جدا شد و فشارهای بعدی مدیران و عوامل من‎وتو نیز نتوانست وی را به تکذیب افشاگری هایش وادار کند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

برملا شدن تجاوز جنسی کارمند مرد شبکه من وتو به «روشنا» از یک سو و رسوایی بزرگ تعرض "رها اعتمادی" (مجری اصلی آکادمی گوگوش) به یک پسر 11 ساله -که توسط سی‎ان‎ان مخابره شد- موجب گشت تا مدیران شبکه انگلیسی من‎وتو سری های بعدی آکادمی گوگوش را تعطیل کنند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

شبنم، شیدا و مریم رئیسی (از مجریان و تهیه‎کنندگان برنامه دکتر کپی) نیز پس از بروز فسادهای اخلاقی پی‎درپی در شبکه من‎وتو، همراه با طناز خامه و پریسا سحرخیز از این شبکه ماهواره‎ای فارسی‎زبان بیرون رفتند.

در پایان خاطرنشان می‎کنیم با نگاهی به زندگینامه "کیوان عباسی" (مدیر شبکه من‎وتو) عامل اصلی رواج انحرافات اخلاقی و روابط جنون‎آمیز در این تلویزیون لندنی بیشتر معلوم می‎شود؛ شخصی که خود فرزند مالک یک شبکه پورنوگراف کانادایی می‎باشد و دور از انتظار نیست که زنان و دختران اینچنین در تلویزیونش تحت آزار و اذیت قرار دارند.

فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 81 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

کی از بازیگران زن کشورمان عکسی را در صفحه شخصی یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده که این عکس با واکنش شدید کاربران این شبکه اجتماعی روبرو شده است. این بازیگر زن کشور با انتشار تصویر یک سگ نوشته است: «دختر قشنگ من .. ادرى خانوم ، بامعرفت ترین و مهربون ترین حیوان جهان مگه اینکه من مرده باشم و کسى به این بچه حرف بدى بزنه .. یا به من .. یا اینکه توى کامنتها به دیگران حرف بدى بزنه .. باهم مهربون باشیم .. کوچکترین بى احترامى = بلاک»

واکنش کاربران شبکه اجتماعی به عکس حاشیه ساز خانم بازیگر +تصاویر

این عکس و نظر بازیگر جوان این روزهای کشور با واکنش های بسیار تندی مواجه شد که تعدادی از این نظرات به این شرح است:

واکنش کاربران شبکه اجتماعی به عکس حاشیه ساز خانم بازیگر +تصاویر

- همین کار باعث بلاک خودت شد در جریان باش

- انسان اشرف مخلوقاته.خدا میگه ما همه چیز رو برای انسان مسخر کردیم اونوقت ما خودمون وقتمونو همه زندگیمونو میذاریم برای تربیت یه سگ.قصد توهین یا بی ادبی به کسی رو ندارم اما فقط خواستم بگم یه خرده بازتر به دنیا نگاه کنیم.اول از همه هم با خودمم.حواسمون باشه،به کجا داریم میریم؟

- سلام خانوم . . .من خودم چند سال یه سگ داشتم,بهش کله مرغ,پای مرغ,اسکلت مرغ و غذاهای خوب میدادم.براش شناسنامه گرفته بودم,سالیانه دامپزشک بهش امپول میزد.با دست خودم تو دهنش غذا میذاشتم.با شامپو میشستمش.محبت به حیوانات خوبه شاید واجب باشه. اما گفتن کلمه(دخترم)به یه حیوون توهین به خودتونه ,به شخصییت اجتماعیتونه,به کساییکه عاشقانه دوستون دارن.در پایان امیدوارم ناراحت نشده باشین.دوستون داریم مثل یه خواهر کوچکتر.

- به نظرتون ; اینایی که سگ دارن, اگر به جای صرف وقت و هزینه برای این حیووون; یه کودکِ یتیم رو سرپرستی میکردن; چی میشد؟!

- همه هنرمند دارن ما هم هنرمند!!!!به تو باید بگن هنرگند خانوم مثلابازیگر

دخترت چند سالش؟قصد ازدواج داره؟یا میخواد تحصیلانشو ادامه بده؟دماغشو عملیه؟جک من میخواد بیاد خواستگاریش؟اجازه میدی؟

- هنرمند.....میشه گفت واقعا....اصلا داریم!!؟؟؟؟؟؟؟

- همه باهم بلاک میشویم.....ان فالوشیم بهتره فک کنم

- دخترت شبیه خودته.

- واقعا که ... وقتی هنرمندای مملکت کسانی مثل تو باشن واقعا جای بسی تاسفه

-شب بغلش کن بخواب والا

- همین کار باعث بلاک خودت شد در جریان باش

- چقدر کوتاه فکر هستید خانم ...

- چیزی ندارم بگم.ایشالله اون دنیا همین سگ شفاعتتون کنه

- واقعن براتون متاسفم

- هه سگتو خودت زایییدی ک بش میگی دخترم؟؟؟ بلاک

- لیاقتت بیش تر از سگ نیست

- درسته احترام به حیوانات نه اینکه دیگه شورش رو در بیاری ما ایرانیا زیادی شورش رو در میاریم

- خانوم ...،سگ نجسه،نمیدونم تا چه حد احکام رو بلدی،ولی تا اونجایی که من خوندم،حدیث هایی هست که منع کرده نگه داری سگ رو..اما میشه از سگ برای شکار استفاده کرد،همچنین برای نگهبانی،اما به شرط اینکه به داخل خونه نیاد،محض اطلاع دوستان مسلمانی گفتم که ادعا دارن اسلام نگفته سگ نگهداری نکنین:|

- آخر بدبختی جهان سومی ها اینه که سگ نگه داشتن کلاس داره

- در ضمن خانوم ...،وقتی یه پست میذاری،و بازیگر هم که هستی،باید منتظر کامنت های مختلف هم باشی،وقتی چند نفر نظر مخالفشونو نگن،پس میمونه چند نفر دیگه که قربون صدقه ی این سگ برن

- حرفتون خیلی بی منطقه،شما فقط میخواید تو این پست،کامنت تعریف و تمجید بشنوید،البته هر کس تو قبر خودش میخوابه،زندگی شخصی کسی به ما ربطی نداره،ولی شما اگه نظر مخالف نمیخواستید، میتوانستید عکس این سگ رو نذارید،پس باید منتظر عواقبشم باشید.


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 212 یکشنبه 21 دی 1393 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی این روزها به یک تیتر جنجالی تبدیل شده است. بعد از انتشار تصویر کاملا برهنه وی در دنیای مجازی اینک یک سایت آمریکایی که سالانه صد زن زیبا را انتخاب می کند رتبه ششم خود را به گلشیفته فراهانی اختصاص داد. در فهرست 2014 این سایت، نانا، عضو گروه آواز کره جنوبی به عنوان زیباترین زن معرفی شد. نام "گلشیفته فراهانی" نیز در این فهرست دیده می شود.

گلشیفته فراهانی ششمین زن زیبای دنیا +تصاویر

گلشیفته فراهانی ششمین زن زیبای دنیا +تصاویر

 


دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 80 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

علی دایی که پس از برکناری از سرمربیگری پرسپولیس، بیشتر فرصت کرده تا در کنار خانواده اش باشد به تازگی عکسی از خود و دخترش نورا منتشر کرده است:

 

عکسهای زیبای علی دایی و فرهاد مجیدی در کنار فرزندانشان!


فرهاد مجیدی، مهاجم افسانه‌ای استقلال عکس زیر در کنار فرزندانش را منتشر کرده است:

عکسهای زیبای علی دایی و فرهاد مجیدی در کنار فرزندانشان!

 

دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 75 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

فاطمه گودرزی به دلیل وسواس در انتخاب نقش‌هایش، در هر كاراكتری كه ایفای نقش كرده تا مدت‌ها در ذهن مخاطبان مانده است.اولین حضور او به سه دهه پیش برمی‌گردد. كمتر كسی اولین بازی فاطمه گودرزی در سریال گالش‌های مادربزرگ درسال 67  به‌خاطر می‌آورد؛ ترانه مادری، ازدواج صورتی و دردسر والدین نقش‌های ماندگار او هستند.

   چه شد كه به گروه جاده چالوس پیوستید؟

فاطمه گودرزی: فكر می‌كنم جزو اولین كسانی بودم كه به گروه دعوت شدم، با من تماس گرفتند و وقتی فیلمنامه را خواندم، نقش محبوبه به دلم نشست و قبول كردم تا در جاده چالوس بازی كنم.

 فاطمه گودرزی، عاشق رستوران و رستوران‌داری!+عکس

   نقطه عطف فیلمنامه چه بود كه شما را جذب كرد؟

فاطمه گودرزی: بخشی از آن برمی‌گردد به صحبت‌هایی كه با آقای معظمی در مورد نقش كردیم؛ زنی كه مشكلاتی برای خانواده‌اش پیش می‌آید و مسئولیت‌هایی بر دوشش می‌افتد. چالش‌هایی كه در این نقش وجود دارد او را جذاب می‌كند. قبل از آن كارهای آقای معظمی را در سریال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» دیده بودم و فكر كردم می‌توانم به این پروژه اعتماد كنم.

   قبلا در سریال فاصله‌ها و الان در سریال جاده چالوس شما رستوران‌دار هستید، آیا در زندگی شخصی‌تان هیچوقت به این شغل فكر كرده‌اید؟ یا به آن علاقه‌ای دارید؟

من شیفته آشپزی و پخت‌وپز هستم و امیدوارم روزی فرصتی پیش بیاید تا بتوانم این كار را به صورت حرفه‌ای انجام دهم.

   بعد از پخش چندین قسمت از این سریال چه عكس‌العمل‌هایی از طرف اطرافیان و مردم داشتید؟

فاطمه گودرزی: اطرافیانم فعلا صحبتی نمی‌كنند، به این دلیل كه منتظرند تا قسمت‌های بیشتری ببینند و بتوانند راحت‌تر قضاوت كنند اما فكر می‌كنم تا اینجای سریال موفق بوده و توانسته ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار كند. ما به زمان نیاز داریم تا سریال جای خودش را باز كند. این سریال جنایی، پلیسی و اكشن نیست بلكه خانوادگی است و مسائل بسیار واقعی را مطرح می‌كند به همین دلیل غیر قابل باور و دور از ذهن نیست.

   كارگردان این سریال تاكید بر نشان دادن فرهنگ و باورهای ایرانی دارد، در شخصیت خود شما چنین تمایلی وجود دارد؟

فاطمه گودرزی: من تلاش خاصی نمی‌كنم به این دلیل كه ناخودآگاه این باورها در خون تمام ما و فرهنگی كه در آن بزرگ شده‌ایم وجود دارد. تمام هم‌نسل‌های من با این روش زندگی می‌كنند و البته تمام تلاشم را كرده‌ام تا فرزندانم نیز همینطور باشند؛ البته كه بعضی از پیشرفت‌ها در علم و رسانه‌ها در تمام خانه‌های ایرانی رسوخ پیدا كرده‌اند اما این مسئله جهانی است و نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم ولی نه من بلكه تمام مردم ایران به این اصالت پایبند هستند .

   در سال 1367 اولین كار شما سریالی بود به نام گالش‌های مادربزرگ و تا جاده چالوس كه آخرین كار پخش‌شده شماست در 17 سریال تلویزیونی بازی كرده‌اید که عدد كم و كوچكی نیست. از این كارنامه پربار چه چیزی برای خودتان باقی مانده است؟

فاطمه گودرزی: من یاد گرفتم که باید با مردم روراست باشم و باید درست‌ترین كار را انجام دهم. ما به‌عنوان بازیگر برای مردم الگو می‌شویم و اگر كمی از مسیر را اشتباه برویم، می‌توانیم روی آنها تاثیر منفی بگذاریم، به‌خصوص برای كسانی كه بسیار الگوپذیر هستند. یك بازیگر حرفه‌ای و متعصب با در نظر گرفتن تمام این مسائل نقش را انتخاب و ایفا می‌كند.

   بخش اصلی فیلمبرداری این سریال در جاده چالوس انجام شده یعنی زمانی در این خطه زندگی كردید، هیچ‌وقت در زندگی واقعی خود به مهاجرت از تهران فكر كرده‌اید؟

فاطمه گودرزی: من شهرهای شمالی كشور را واقعا دوست دارم اما به مهاجرت هیچ‌وقت فكر نكرده‌ام. متاسفانه من جاهای شلوغ را بیشتر دوست دارم و نمی‌خواهم از تهران بروم. شاید باور نكنید اما من عاشق بازار رفتن هستم و این كار به من آرامش می‌دهد.

   خاطره‌ای از دوران فیلمبرداری «جاده چالوس» دارید؟

فاطمه گودرزی: خوشبختانه از گروه خیلی راضی بودم، ارتباط بین عوامل و هنرمندان بسیار دوستانه بود؛ خیلی خوشحالم كه با این گروه كار كردم.  گروه فیلمبرداری، گروه كارگردانی و همه بسیار فوق‌العاده بودند. تلاش آنها در آن دوران قابل ستایش بود، فیلمبرداری ما در ماه رمضان و در گرمای شدید بود. تلاش تمام عوامل به‌خصوص گروه تداركات برای بهتر شدن شرایط گاهی اوقات واقعا مرا شرمنده می‌كرد. این نكته كه كارگردان و تمام گروه به‌موقع نیاز بازیگر را تشخیص دهند و بفهمند در آن لحظه به چه چیزی احتیاج دارد، چیزی است كه در تمام گروه‌ها دیده نمی‌شود. از كار كردن با آنها لذت بردم و خیلی خوشحالم كه این موقعیت برایم پیش آمد.

   در این 26 سال آیا همكاری دیگری با آقای امكانیان داشتید؟ چطور بود؟

فاطمه گودرزی: در این سریال اولین باری بود كه آقای امكانیان به‌عنوان نقش مقابلم بود. ما فقط در سریال دردسر والدین كه ایشان به عنوان تهیه‌كننده سریال حضور داشتند با هم همكاری كرده بودیم. آقای امكانیان یك بازیگر بسیار زحمت‌كش و دقیق است. كار كردن با او بسیار راحت و روان است. اگر صبر و حوصله ایشان نبود شاید كار به این آسانی‌ها پیش نمی‌رفت.

   در سریال جاده چالوس و البته چند نقش دیگرتان مثل دردسر والدین، ازدواج صورتی و ازدواج به سبك ایرانی موقعیت‌هایی از طنز وجود دارد، كارهای طنز را ترجیح می‌دهید؟

فاطمه گودرزی: من بازی در نقش‌های طنز را دوست دارم تا الان هم همانطور كه شما گفتید در چند سریال و فیلم كه موقعیت طنز داشتند بازی كردم. خیلی خوشحالم كه این موقعیت‌ها برایم پیش آمده است. اگر فیلمنامه طنز و موقعیت‌ها به درستی كنار هم چیده شوند بازی در آنها برای من در اولویت  هستند.

   محبوبه در سریال جاده چالوس چقدر شبیه شخصیت واقعی خود شماست؟

فاطمه گودرزی: همیشه درصدی از نقش در وجود بازیگر هست. من هم درصدی از محبوبه را در خودم دارم، شاید همین تلاش كردنش برای انسجام و همكاری خانواده‌ای كه یك مشكل مهم را پیش‌رو دارد، بخش عمده‌ای از وجود خود من است.

فاطمه گودرزی، عاشق رستوران و رستوران‌داری!+عکس

   اگر در زندگی واقعی خود مانند این سریال خانواده‌تان دچار ورشكستگی شوند آیا به خونسردی محبوبه در سریال خواهید بود؟

فاطمه گودرزی: واقعا تا زمانی كه این اتفاق نیفتد نمی‌توانم نظر بدهم اما فكر می‌كنم باید خونسردی خود را حفظ كرده و كمی تحمل‌مان را بیشتر كنیم. اگر كمی مسائل را ساده‌تر بگیریم قطعا با آرامش بیشتری می‌توانیم مشكلات را حل كنیم. وقتی از پس مشكلات بر نمی‌آییم بهتر است از كنار آنها به آسانی بگذریم.

   در این سریال از جوانانی كه تازه وارد در این عرصه هستند و به‌اصطلاح نابازیگرند استفاده شده، این موضوع كار را برای شما سخت نمی‌كرد؟ آیا كار كردن با تیم كاملا حرفه‌ای را ترجیح نمی‌دهید؟

فاطمه گودرزی: من از این اتفاق خیلی خوشحال می‌شوم، ما همیشه در سنین مختلف بازیگر كم داریم. من در تمام سریال‌ها با جوانان زیادی هم‌بازی بوده‌ام، خوبی كار با آنها این است كه ما را به دنیای خودشان نزدیك می‌كنند و به افراد حاضر در صحنه انرژی می‌دهند.

   ظاهرا پسر خود شما هم در این سریال بازی می‌كند؟

فاطمه گودرزی: بله پسر من پویان هم در این سریال بازی می‌كند، البته من برای ورود او به دنیای بازیگری هیچ تلاشی نكردم و تقریبا به‌زور وارد این حرفه شده است. من همیشه به او می‌گفتم می‌تواند بازیگری را در كنار شغل اصلی خودش داشته باشد اما او بسیار به این رشته علاقه دارد و وقتی من متوجه شدم كه صمیمانه می‌خواهد با تلاش خودش وارد این عرصه شود، مانع او نشدم.

 فاطمه گودرزی گالش‌های مادربزرگ تا فاطمه گودرزی جاده چالوس، چه تغییری كرده است؟

فاطمه گودرزی: در شروع كار بازیگری و وقتی اولین بار جلوی دوربین قرار گرفتم هیچ ترس و استرسی نداشتم، واقعیتش این است كه انسان هرچه كمتر آگاهی داشته باشد، كمتر می‌ترسد. بعد از سال‌ها فكر می‌كنم خیلی راه دارم برای یاد گرفتن. هرچه بیشتر كار می‌كنم، وسواس بیشتری دارم. امیدوارم مسائل و مشكلاتی كه برای كارهای تلویزیونی وجود دارد، حل شود و اشتیاقی كه افراد حرفه‌ای برای كار كردن دارند از بین نرود. باید در نظر بگیریم كه خیلی از افراد امرار معاش‌شان از همین راه است، باید قبل از شروع كار به تمام مسائل فكر كنند نه اینكه كار را شروع كنند و بگویند حالا درست می‌شود. كارهایی كه با این عملكرد شروع می‌شوند باعث اذیت شدن كل گروه می‌شوند.

 

دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 109 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

جولین هاف، سن: 25 سال از آسیب اشعه آفتاب جلوگیری کنید.

چرا ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

اغلب خانم ها در دهه دوم زندگی بطور طبیعی پوستی درخشان و زیبا دارند، ولی باید تمیز کردن پوست، لایه برداری، آبرسانی و از همه مهمتر ضدآفتاب زدن را برای خود تبدیل به عادت کنند. دکتر سامرویل می گوید: «بیشتر مشکلاتی که من در میان مشتریانم مشاهده می کنم این است که آنها در جوانی از ضدآفتاب استفاده نمی کرده اند. از پوشیدن کلاه و زدن عینک آفتابی ترسی نداشته باشید. زیرا پوست های حساس و نازک در بلندمدت در مقابل اشعه آفتاب آسیب می بینند.»

ریحانا، سن: 25 ساله جوش ها را از بین ببرید.

چرا ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

به گفته سامرویل، اغلب خانم ها در این سن پوست ترکیبی دارند، بنابراین شاید نشود یک محصول برای کل پوست آنها تجویز کرد. او برای این خانم ها محصولاتی که اسید سالیسیلیک، پراکسید بنزویل و روغن درخت چای را توصیه می کند. سولفور هم جوش ها را دور می کند، زیرا ویژگی های آنتی باکتریال آن از رشد باکتری ها روی پوست جلوگیری می کند و روزنه های پوست را باز می کند و سلول های مرده پوست را بیرون می ریزد.

جسیکا آلبا، سن: 32 ساله با خطوط ریز مبارزه کنید.

 چرا ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

در دهه سوم، خطوط صورت مانند خط زیر چشم کم کم آشکار می شوند. محصولات ضدپیری بخرید که تولید کلاژن پوست شما را تقویت کنند. سامرویل می گوید: «اگر هنوز شروع به استفاده از کرم پپتیدی زیر چشم نکرده اید، حالا زمان آن رسیده است.» سامرویل تراپی های سبک ماهانه را هم توصیه می کند و می گوید: «اشعه های قرمز و سفید محرک تولید کلاژن و الاستین هستند و خطوط چهره را از بین می برند و تن پوست را با گذشت زمان صاف می کنند.»

جنیفر آنیستون، سن: 44 ساله لکه های تیره را کاهش دهید.

 چرا ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

اشتباهاتی که در نوجوانی و جوانی در مورد برنزه کردن انجام داده اید به شکل لکه های قهوه ای ظاهر می شوند. هرگز ضدآفتاب را فراموش نکنید. اگر هر روز ضدآفتاب نزنید، لکه های شما تیره تر و چند برابر می شوند. سامرویل توصیه می کند: «رتینول یکی از قوی ترین ابزارهای ضدپیری موجود است. زیرا چرخه سلولی را افزایش می دهد و تن و بافت پوست را صاف می کند و لکه های تیره را از بین می برد. اگر پوستتان خیلی به رتینویدهایی مانند Retin-A حساس بوده است، دنبال رتینول های پایدارتری باشید. فرمول های جدید محصولات، رتینول خالص را به تدریج به پوست تزریق می کنند بطوریکه به آن آسیبی نخورد و پوسته پوسته نشود.»

نیکول کیدمن، سن: 46 سال دریچه ها را از بین ببرید.

چرا ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

آیا در پوست شما هم دریچه ها و سوراخ ها زیادی وجود دارد؟ با افزایش سن، دریچه های پوستتان بزرگتر می شوند، زیرا پوستتان کشسانی خود را از دست می دهد. برای آنکه پوستی صاف داشته باشید، باید روی از بین بردن دریچه ها و سفت کردن پوستتان تمرکز کنید. محصولات لایه برداری که اسید لاکتیک یا اسید گلیکولیک دارند باعث می شوند که اندازه دریچه ها کاهش یابد و بافت پوست شما صاف تر شود. سامرویل می گوید: «رتینول ها هم با گذشت زمان دریچه ها را تمیز کرده و تنگ تر می کنند.»

جولین مور، سن: 52 ساله چین و چروک ها را کاهش دهید.

چرا این ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

خطوط ریز صورت در دهه سوم زندگی تان را یادتان می آید؟ این خطوط حالا تبدیل به چین و چروک های عمیق شده اند؟ سامرویل می گوید: «دنبال سرم ها و کرم هایی باشید که اسید هیالورونیک دارند، زیرا این محصولات رطوبت را در پوستتان نگه می دارند و خطوط ریز و چین و چروک ها را کمتر می کنند.» زمان آن رسیده که درمان های جدی تری مانند لیزر صورت دهید. سامرویل لیزر پرل (مروارید) را پیشنهاد می کند که خطوط سطحی، چروک های عمیق، جای زخم و آسیب های آفتاب را از بین می برد. او می گوید: «یادتان باشد که حداقل سه روز بعد از درمان با لیزر به پوستتان استراحت بدهید و بهتر است در ماه های زمستانی درمان لیزر را انجام دهید که کمتر در معرض اشعه آفتاب هستید.»

کریستی برینکلی، سن: 59 ساله پوستتان را صاف کنید.

چرا این ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

منوپوز (یائسگی) که با کاهش استروژن همراه است در این دهه از زندگی خودش را روی پوست نشان می دهد. سامرویل می گوید: «در این دوره پوستتان نازک می شود و لایه چربی زیر پوست کم می شود که این مسئله موجب شل شدن پوست می شود.» سامرویل دوست دارد از محصولاتی استفاده کند که حاوی عصاره چای سبز هستند و کشسانی پوست را افزایش می دهند و قرمزی و آسیب های پوستی را کاهش داده و پوست را صاف می کنند. با کمک تزریق های پوستی و پر کردن قسمت هایی از پوست که خالی شده اند و گود رفته اند هم می توانید پوست صافی داشته باشید.

سوزان ساراندون، سن: 66 ساله پوستتان را مرطوب نگه دارید.

چرا ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

مهمترین مسئله پوستی در دهه ششم زندگی، خشکی پوست است که از کاهش چرخه سلولی و کمبود استروژن ناشی می شود. سامرویل توضیح می دهد: «پوست خشک نتیجه سلول های مرده است، پس دائماً باید لایه برداری کنید.» همچنین به پوستتان آبرسانی کنید. دنبال سرم هایی با نم نگهدار (مانند سدیم هیالورونات یا اسید هیالورونیک) باشید تا به پوست آبرسانی شود و رطوبت سلول ها حفظ شود. سلول های پوستی که آب کافی داشته باشند، بهتر و زیباتر به نظر می رسند.

هلن میرن، سن: 68 ساله پوستتان را سفت کنید.

چرا ستاره ها پوست صاف و بی نقصی دارند؟ +عکس

روند پیری در دهه هفتم شدیدتر می شود ولی پوستتان تقریباً با همان مشکلات دهه 50 روبروست. سامرویل توصیه می کند: «برای مبارزه با چروک ها و خطوط ریز، دنبال محصولات پپتیدی باشید. من لیزر تایتان را خیلی دوست دارم، زیرا یک لیفت کننده بدون جراحی است که درد ندارد و کاملاً بی خطر است. در این روش از اشعه فروسرخ برای سفت کردن و حجم دادن به پوست استفاده می شود که برای لیفت کردن ابروها و پلک ها و سفت کردن خط گردن و فک خیلی خوب است.»

 

دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 147 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

آنجلینا جولی به همراه دو دخترش، زاهارای ۹ ساله و شیلو ۸ ساله، به مرکز شهر لس آنجلس رفت و پس از کمی خرید، به رستوان فست فودی این اند اوت رفته و با دخترهایش همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده خورده است.

آنجلینا جولی همراه با دخترانش! +عکس

 تصاویر گرفته شده توسط پاپارتزی ها نشان می دهد آنجلینا جولی از آبله مرغان بهبود یافته و بسیار شاد و آرام است.

 آنجلینا جولی همراه با دخترانش! +عکس

آنجلینا جولی که با لاغری اش مدت ها توجه بسیاری از رسانه ها را جلب کرده بود، در این تصاویر برای خودش و دخترانش شکلات هم خریده است.

 

دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 113 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

كتایون ریاحی با نقش‌هایی چون زلیخای سریال حضرت یوسف (ع)، مهین مشرقی شام آخر و. . . در سینما و تلویزیون ایران ماندگار خواهد بود. روزی كه اعلام كرد از این عرصه دور خواهد شد تا زمان بیشتری برای همكاری و فعالیت مشترك با پسرش داشته باشد، همكاران و دوستدارانش در ناباوری فرو رفتند. پنج سال از خداحافظی كتایون ریاحی با سینما می‌گذرد و در این سال‌ها كه با هجرت او به جزیره كیش هم همراه بود، گهگاه خبرهایی از فعالیت‌های تازه او رسیده است.

 با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس!+عکس

 قصه را از آن جایی شروع كنیم كه در اوج با دنیای بازیگری خداحافظی كردید. پخش سریال محبوب حضرت یوسف با بازی شما در نقش زلیخا تمام شد و شما اعلام كردید قصد كنار گذاشتن این حرفه را دارید. چند وقت بعد خبر سفرها و كارهای خیریه‌تان رسید و در نهایت راه‌اندازی این خیریه. دلیل ترك بازیگری این بود؟

كتایون ریاحی: كارهایی از این دست كه به آنها نیكوكاری و خیریه می‌گوییم تقریبا همیشه بخشی از زندگی من بوده است و فكر می‌كنم كم و بیش بخشی از زندگی همه آدم‌هاست و فقط بستگی به توان، بضاعت و توجه دارد حتی به اندازه یك لبخند امید بخش هم می‌شود نیكوكار بود. بعد از خداحافظی از سینما و سفرم به آفریقا این مسئله برای من جدی‌تر شد. پس تصمیم گرفتم حال كه قرار است بخش بزرگ‌تری از زندگی‌ام را به این كار اختصاص دهم بهتر است كارها به صورت سیتماتیك انجام شود. به همین دلیل در سال 91 بنیاد نیكوكاری «كمك» را تاسیس کرده و به صورت جدی شروع به فعالیت كردیم.

در طول این مدت محاسن و معایب آن را تجربه كردم. از جمله چون بیشتر وقت را در بنیاد سپری می‌كنم متوجه كمبود یك سیستم معنادار برای كار و فعالیت در موسسات خیریه شدم زیرا همچنان كه كار دفتری در این موسسات نیاز به نظم و ترتیب اداری خاص دارد، در عین حال در تضاد با روزمرگی است؛ روزمرگی به مكانیكی شدن منتهی می‌شود و بخش انسانی را تحت شعاع خود قرار می‌دهد، در حالی كه برای نیكوكاری اولین نیاز همدلی با هم‌نوع است. از همین رو ما همزمان در حال تحقیق برای پیدا كردن یك روش یا طریقت كه شایسته نیكوكاری باشد، هستیم كه در آینده نزدیك به كمك خدا بتوان حتی رشته تحصیلی فراتر از مددكاری را ارائه كنیم؛ مثل تركیب سبك جدیدی از علوم انسانی و جامعه‌شناسی كه از فرم تئوری خارج شده و نتیجه عملی آن برای جامعه انسانی قابل لمس باشد.

در طول زندگی هنری‌ام سر و كار من با سیستم‌های اداری در حد گرفتن پاسپورت یا انجام كارهای ساده بانكی و از این دست بوده است اما با شروع كار بنیاد با دنیای جدید، عجیب و پیچیده‌ای مواجه شدم و بعد از مدتی متوجه شدم گویا این چیدمان پیچیده در واقع برای این طراحی شده كه كاری انجام نشود یا به سرانجام نرسد!!! نه برای تسریع، تسهیل یا به نتیجه رسیدن. البته این توضیح لازم به نظر می‌رسد كه همه آنچه گفتم برای كارهای درست است و اگر كسی بخواهد كار نادرستی انجام دهد، همه كارها در اسرع وقت مهیاست؛ بگذریم... .

برای یك حركت مردم‌نهاد كه جامعه هدفش مردم نیازمند است و بازوی كمك برای دولت محسوب می‌شود، این یك فاجعه است چون تمام وقت و انرژی كه باید صرف هدف اصلی شود، صرف فرعیات می‌شود. در یك جمله با این سیستم كسی دستی برای یاری نمی‌گیرد اما پای آدم زیاد گرفته می‌شود برای حركت نكردن و به جلو نرفتن.

می‌توانید با مثال توضیح دهید تا حرف‌های‌تان شفاف‌تر باشد؟

كتایون ریاحی: در سال گذشته علاوه بر كمك‌های بلاعوض به كسانی كه به دلایل متعدد مجبور به كاشت حلزونی به صورت آزاد بودند كه بالای 30 میلیون هزینه آن است، به افرادی وام قرض‌الحسنه دادیم؛ منظورم قرض‌الحسنه واقعی است. امسال برای اینكه بتوانیم تعداد این وام‌ها را بیشتر كنیم، فكر كردیم با یك بانك صحبت كنیم و این مسیر را به دست آنها بسپاریم تا ما زمان و انرژی‌مان را روی كارهای دیگر متمركز كنیم. با بانك مسكن وارد گفت‌وگو شدیم، آنها وام خرید كالا با بهره 14 درصد را به ما پیشنهاد دادند.

ما فهرست بچه‌های در نوبت كاشت را دادیم، حدودا بعد از یك ماه و در زمان پرداخت وام به ما اطلاع دادند بهره به 22 درصد رسیده است و در پاسخ اعتراض من گفتند بخشنامه است ولی من می‌دانستم بخشنامه مربوط به چند ماه قبل بوده و ربطی به زمان توافق ما نداشته است. علاوه بر این در بخشنامه ذكر شده تا سقف 22 درصد یعنی با تایید روسای بانك بهره 14 درصد امكانپذیر بود. ماراتن نامه‌نگاری‌ها شروع شد كه ما یك بنیاد خیریه هستیم و این وام برای افراد نیازمند است و... . القصه تا زمان جواب رد قطعی، سه ماه گذشت.

سه ماه وقت و انرژی كه باید صرف بچه‌های ناشنوا می‌شد كه متاسفانه بعضی از آنها نوبت كاشت حلزونی خود را از دست دادند. به نظر من فرصت مناسبی بود كه بعد از ماجرای مسكن مهر، مدیران بانك مسكن در یك حركت انسان‌دوستانه شركت كنند و با این روش، در بین مردم برای خود كسب اعتبار و اعتماد كنند اما گویا درایت در مدیریت وجود ندارد كه اگر وجود داشت، وضع ما بهتر از این بود؛ باز هم بگذریم... .

با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس!+عکس

شاید اینها قوانین است كه دست و پای مدیران را هم بسته است؟

كتایون ریاحی: به نظرم اینها نقص قانون نیست، بیشتر مبهم بودن تبصره‌هاست و همه چیز بیشتر رابطه‌ای است تا ضابطه‌ای. مثال دیگری موضوع را روشن می‌كند. جای خالی یك مركز مشاوره در جزیره احساس می‌شد، به همین دلیل دست به كار شدیم و همزمان اقدامات لازم برای كارهای اداری، اخذ مجوز و. . . را شروع كردیم. ظرف مدت كوتاهی مكان اجاره و تجهیز شد و متخصصان استخدام شدند اما كه عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشكل‌ها. مرحله اول كه تفاهم‌نامه بود، انجام شد. سپس از ما یك مسئول فنی خواستند كه تنها روانپزشك متخصص در جزیره را معرفی كردیم.

گفتند روانپزشك نمی‌شود، روانشناس معرفی كنید. هنوز كسی نتوانسته به این سوال من پاسخ روشنی بدهد كه چرا مدرك دكترای روانپزشك در مقابل كارشناسی ارشد روانشناس قابل قبول نیست؟ منطق می‌گوید چون كه 100 آید، 90 هم پیش ماست. به هر حال بعد از گذشت زمان زیادی، یك روانشناس معرفی كردیم، مجوز مسئول فنی صادر شد اما پس از شروع كار و اطلاع‌رسانی به ارگان‌ها و مردم، خبر دادند مجوز قابل اجرا نیست چون مدرك كارشناسی فرد مذكور، مرتبط با كارشناسی ارشد نیست؛ حال شما پیدا كنید پرتقال فروش را!!! اشكال واقعی از كجاست ؟

دانشگاهی که شخص را پذیرفته یا كسانی كه پس از چند ماه بررسی مدارك مسئول فنی، متوجه این نكته نشدند؟ بعد از یك سال اتلاف هزینه، زمان و انرژی ما را مجاب كردند كه انصراف دهیم و باز هم اصل مطلب در حاشیه قرار گرفت. كسانی كه با یك مشاوره كوچك می‌شد از فجایع بزرگی در زندگی‌شان جلوگیری كرد.

چند مدت است این كار را شروع كرده‌اید؟

تقریبا دو سال.

این مشكلات، شما را در این دو سال به اندازه چند سال پیر كرده است؟

كتایون ریاحی: من از پیر شدن نمی‌ترسم، البته پیر به مفهومی دیگر. همه چیز را از این منظر نگاه می‌كنم كه پیر درونم تغذیه شود و این پیر می‌تواند مشوق و راهنمایم باشد.

با همه این مشكلات سراغ راه‌اندازی دفتر تهران هم رفتید؟

كتایون ریاحی: با شور و اشتیاق! در مقابل مشكلات، همیشه افرادی هستند كه با كمك و مهرشان، امید را زنده نگه می‌دارند كه دفتر تهران با پشتیبانی و مهر آنان راه‌اندازی شد. قرار است در آنجا كارهای فرهنگی انجام دهیم. طرح‌هایی داریم برای گروه ناشنوایان و البته دیگر كودكان. ترجیح ما در دفتر تهران كارهای فرهنگی است كه عواید آن به كودكان ناشنوا تعلق بگیرد. كوچك بودن جزیره كیش و محدود بودن در جزیره، ما را تشویق به راه‌اندازی دفتری در تهران كرد البته با كارهای گسترده‌تر. بزرگ‌ترین هدف ما بعد از كمك به ناشنوایان برای شنیدن، برای آنان كه از نعمت شنوایی بهره‌مندند، گوش شنوای پیام‌های زیبای مهر و دوستی را آرزومندیم. به همین دلیل كلاس‌هایی با حضور اساتید خوب این كار در حوزه خودشناسی، انسان‌شناسی و... برگزار خواهیم كرد. دوستان و همكاران هنرمندم هم در این كارها كمك خواهند كرد.

در صحبت‌های‌تان به كارهای پژوهشی اشاره كردید. در مورد آن بخش از كارهای‌تان هم توضیح می‌دهید؟

كتایون ریاحی: برای الگوی كار وام‌دهی، از گرامین بانك بنگلادش بهره بردیم. یك بانك اسلامی و روستایی است كه موسس این بانك، اقتصاددانی است كه جایزه صلح نوبل در اقتصاد را گرفت چون فقر را در بنگلادش به میزان زیادی كاهش داد. ما سعی داریم از این الگو و پیشنهادهای اقتصاددانان كشورمان بهره ببریم تا وام بدون بهره به نیازمندان بیشتری اختصاص دهیم که باتوجه به توانایی خودشان بازپرداخت آن را انجام دهند. این یك نوع برخورد اسلامی– انسانی است و شایسته است ما كه در كشوری اسلامی زندگی می‌كنیم رفتارمان این‌چنین باشد.

این بخشی از تحقیقات ماست. یكی از افراد ما در بنیاد كمك پایان‌نامه‌اش را بر مبنای كاری كه ما در بنیاد انجام می‌دادیم، نوشته است. با تحقیقات میدانی در روستایی به‌نام باغ نرگس كه تحت پوشش‌مان برای تولید گیاهان دارویی است، شروع كردیم. كارآفرینی و تولید گیاهان دارویی بومی منطقه اهداف ما در آنجاست تا افراد بتوانند با گرفتن وام كار كنند و نتیجه كار خودشان را ببینند. سیستم عملی كه در نتیجه‌اش كارهای خوبی اتفاق می‌افتد.

 

علاوه بر اینها، دو اختراع در زمینه آب و انرژی كه كاملا نوآورانه و درراستای حفظ محیط‌زیست و استفاده در مواقع بحرانی است، به بنیاد اهدا شده كه در حال حاضر با جمعیت هلال‌احمر و وزارت نیرو در حال مذاكره هستیم و امیدواریم به كمك خدا بتوانیم این فناوری را در ایران عزیزمان عملی كنیم.

با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس!+عکس

شما به‌تازگی از سفری برگشتید كه این بار سرزمین‌های محروم نبود و ربطی به كارهای خیریه‌تان نداشت؛ نمایشگاه كتاب فرانكفورت. شما برای برپایی جشن رونمایی كتاب‌تان در این نمایشگاه حضور داشتید. نویسنده بودن چقدر برای شما جدی است؟

كتایون ریاحی: من قبل از بازیگری می‌نوشتم و بازیگری به‌دلیل نویسندگی برای من پیش آمد. نویسندگی اولین و مهم‌ترین هدف و وظیفه من است زیرا هر وقت كه نوشتم چاره‌ای نداشتم و باید می‌نوشتم. نوشتن برای من چیزی ورای تمام اینهاست. در ضمن به بنیاد كمك هم مرتبط است، چون این كارها از فعالیت‌های فرهنگی مشترك بنیاد كمك و انتشارات شمع و مه است. همچنین آلبوم «پژواك سكوت» اثر پوریا هم تقدیم به بنیاد شده و كار مشترك پوریا و بتهوون است كه عواید آنها به بنیاد كمك برای كمك به كودكان ناشنوا تعلق می‌گیرد.

روزی كه از سینما خداحافظی كردید به نیت نویسندگی بود یا كار خیریه؟

كتایون ریاحی: به نیت نوشتن خداحافظی كردم اما در مسیر كار نیكوكاری افتادم. ناراضی نیستم برای اینكه خودم را یك زائر می‌دانم كه در این مسیر زیارت هم می‌كنم و در عین حال این دو را جداناپذیر می‌دانم. تجربیاتی كه در این مدت كسب كردم، مرا در نوشتن یاری کرده و دنیای جدیدی را پیش‌رویم باز كرده است.

انتخاب جزیره كیش بر چه مبنایی بود؟ در پی پیدا كردن محیطی برای نوشتن؟

جزیره كیش جای آرام و پرآرامشی برای نوشتن است اما صرفا به این دلیل انتخاب من نبود. همراهی من با همسرم بخشی از این انتخاب است.

شغل اول شما نویسندگی بوده بعد بازیگری و حالا خیریه. ترتیب اینها در زندگی شما چگونه است؟

پوریا رحیمیان: من از بچگی فكر می‌كردم مادرم اجراكننده هنر نیست بلكه آفریننده هنر است. بخش بزرگی از آفرینش در نویسندگی است. مادرم دنیا می‌سازد. قبل از اینكه بازیگر شود، می‌نوشت و من همیشه از او می‌خواستم بازیگری را كنار بگذارد و بنویسد. روزی كه او از بازیگری خداحافظی كرد گفت به قولی كه به من داده، عمل كرده است. دوست دارم مادرم تمام كارهایش را كنار بگذارد، پشت میز بنشیند و بنویسد.

كتایون ریاحی:  ترجیح من هم این است كه یك‌جا بنشینم و فقط بنویسم ولی این كار هیچ مغایرتی با كمك كردن ندارد؛ نوشتن می‌تواند ادامه مسیر كمك باشد. هم كار بنیاد كه الان انجام می‌دهم و هم نوشتن می‌تواند هر دو كمك‌كننده باشد. من به‌عنوان یك هنرمند از سر ناچاری به‌عنوان مدیر عامل یك بنیاد كار می‌كنم. به محض اینكه شخص شایسته و توانمندی كه از لحاظ تفكر انسانی به هم نزدیك باشیم پیدا كنم، با كمال میل این مسئولیت را تقدیم خواهم كرد؛ خودم می‌روم به سرزمین قصه‌هایم و فقط می‌نویسم.

 تا امروز یك كتاب به‌نام «یك پنجره برای من » از شما منتشر شده، در حالی كه حاصل 30سال نوشتن باید بیشتر از اینها باشد، چه اتفاقی برای كارهای شما افتاده است؟

كتایون ریاحی: بخشی از آنها را منتشر نكردم و بخشی از آنها را هم هنوز تمام نكرده‌ام. اتفاقی باعث متوقف شدن نوشتن شده است. رمانی دارم كه نیمه‌كاره باقی مانده ولی تمام خواهم كرد چون آن قصه و شخصیت‌هایش منتظر من هستند. باید پركارتر می‌بودم اما شرایط زندگی و بازیگری و الان كارهای بنیاد كمك فرصت كمی برای من باقی گذاشته اما قطعا وقت و زمانش كه فرا برسد، انجام خواهم داد.

 از همكاری مشترك‌تان با پوریا بگویید؛ كتابی كه برای رونمایی آن در نمایشگاه كتاب فرانكفورت حاضر شدید؟

كتایون ریاحی: كتاب «ماهی قرمزه» اولین كار مشترك من و پوریا نبود. پیش از آن یك كتب صوتی با همكاری هم انجام دادیم ولی هنوز وارد بازار نشده است. ماهی قرمز كوچولو اولین كار مشترك ماست كه عرضه شده است، داستانی بود كه من نوشتم و پوریا برای آن آهنگسازی كرد. این كتاب دو زبانه منتشر خواهد شد.

موضوع داستان شما چیست؟ به همان داستان ماهی سیاه كوچولو صمد بهرنگی شبیه است؟

كتایون ریاحی: شاید بشود گفت تكامل یافته آن است. ماهی قرمز كوچولو، داستان نسل جدید جهان است در جست‌وجوی آزادی.

هیچ‌وقت برای دوستان‌تان در سینما دلتنگ شده‌اید؟

دوستی زیباترین رابطه انسانی است كه شامل مرور زمان و نزدیك بودن‌ها نمی‌شود.

خیلی‌ها خداحافظی شما را جدی نگرفتند و معتقدند شما به سینما برمی‌گردید، نظر خودتان چیست؟

كسی از آینده خبر ندارد. دیالوگی است در فیلم ترمیناتور كه آرنولد می‌گوید: من برمی‌گردم. شاید نقشی پیش بیاید و من را آن‌قدر وسوسه كند كه برگردم و بازی كنم. I will be back

پوریا از شما خواست كه سینما را ترك كنید، این موضوع پوریا را ناراحت نخواهد كرد؟

كتایون ریاحی: در 30 سال گذشته، پوریا بهترین همراه زندگی من بوده است. در هر حالت و شرایطی، پوریا حامی و مشوق من بوده و از من پشتیبانی كرده است. خدا را شكر می‌كنم كه این موهبت را به من داده است.  فرزند تركیب دو واژه «فر» به معنی شكوه و «زند» به معنی زندگی است و فرزند یعنی شكوه زندگی. پوریا شكوه زندگی من است. با این آرزو كه همه فرزندان، شكوه زندگی پدران و مادران‌شان باشند و در پناه خدای بزرگ.

پوریا تو درباره این رابطه چه نظری داری؟

 مادر و فرزندی است دیگر و فقط خدا را شاكرم كه پسر این مادر هستم.

 با كتایون ریاحی و پوریا در ساحل خلیج فارس!+عکس

خیریه شما به‌طور تخصصی برای ناشنوایان فعالیت می‌كند چرا از بین تمام اقشار نیازمند ناشنواها را انتخاب كردید؟

كتایون ریاحی: واقعیت این است كه من فكر می‌كنم ناشنواها ما را انتخاب كردند. در واقع آنها سر راه ما قرار گرفتند داستان هم از پروانه شروع شد. ما با خانواده‌ای آشنا شدیم كه از سه فرزند آنها دو فرزند ناشنوا هستند و بعد متوجه شدیم در این منطقه افراد ناشنوای زیادی وجود دارد و از طرفی بهزیستی هم ترجیح می‌داد بازوهای كمك به ناشنوایان بیشتری داشته باشد تا این افراد تحت حمایت قرار بگیرند. ناشنوایی را معلولیت خاموش نامگذاری كرده‌اند به همین دلیل برای فعالیت اصلی ناشنوایان را انتخاب كردیم. به قول آقای دكتر فرهادی كه بنیان‌گذار كاشت حلزونی در ایران است، شایع‌ترین معلولیت در جهان، ناشنوایی است و تنها در ایران حدود هزار كودك ناشنوا متولد می‌شود كه سال گذشته 800 كودك جراحی شدند. خوشبختانه به گفته بهزیستی كشور امسال این رقم افزایش پیدا كرده است.

این گروه نه‌تنها صدای كسی را نمی‌شنوند بلكه صدای خودشان را هم نمی‌توانند به گوش كسی برسانند. مظلومیت آنها دلیل انتخاب ما شد. نمی‌توان اسم این گروه را معلول گذاشت چون به‌راحتی و با یك جراحی ساده می‌توان یك دنیا را به این كودكان و خانواده‌شان هدیه داد. این مشكل حتی به‌راحتی قابل حل است و با درست شدن آن، نه یك فرد بلكه یك خانواده نجات پیدا می‌كند؛ برای اینكه كودكان ناشنوا با این مشكل خانواده‌شان را هم درگیر می‌كنند.

 

دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 108 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)

پس از انتشار اخبار جدایی آزاده نامداری ، حواشی رسانه‌ای زردی حول این پرسوناژ به صورت  ملتهبی شکل گرفت که چندان با فرهنگ عامه ایرانی سنخیتی نداشته و ندارد. فارغ از این حواشی، آنچه اهمیت دارد  فعالیت نامداری در مقام مستند ساز و مجری رسانه ملی است  که موضوع سبک زندگی ایرانی را  به صورت تخصصی دنبال می‌کند. "وطن امروز" با او به بهانه  حواشی زرد رسانه‌ای تا آینده کاری هدفمندش  به گفت‌وگو نشسته است. ماحصل این گفت‌وگو  بسیار خواندنی است.

آزاده نامداری: خدا را شکر که چادری‌ ام! +عکس

 

اصلا دلم نمی‌خواهد وارد مسائل زندگی خصوصی شما شوم اما چون حواشی به روند کار حرفه‌ای قطعا صدمه زده سوال می‌کنم، چرا خبر جدایی‌تان را علنی کردید؟

 آزاده نامداری: سوال خوبی است، من این کار را نکردم و از همه کسانی که باعث شدند این اتفاق به این شکل بیفتد و به اسم من ثبت شود گله و شکایت دارم. نمی‌دانم از اینکه چنین اعلامی به اسم من تمام شود چه کسی سود می‌برد؟ با روزنامه صبا گفت‌وگو کردم و این تنها گفت‌وگوی من بود. اگر شما روزنامه صبا را بخوانید می‌بینید که ما درباره همه چیز حرف زدیم؛ درباره زندگی، فلسفه زندگی، کارهایی که من کرده‌ام، برنامه‌هایی که ساخته‌ام، گذشته، آینده، نظرم درباره همکاران بویژه دغدغه‌های حرفه‌ای برای برنامه‌سازی، کلا درباره همه چیز صحبت کردیم.

فقط در یک قسمت از مصاحبه خبرنگار از من پرسید: حواشی زیادی درباره شما سرزبان‌هاست. چقدر از آن درست است؟ من در پاسخ، خیلی کلی و مبهم به اندازه‌ای که دروغ نگفته باشم، گفتم: آدم‌ها می‌توانند خیلی خوب باشند ولی با هم نتوانند زندگی کنند (نقل به مضمون). اصلا کلمه‌ یا توضیحی درباره شخصی ندادم یا اینکه اسم کسی را به زبان نیاوردم. اصلا چنین اتفاقی نیفتاد. روزنامه چاپ شد و من آن را خواندم و به نظرم هیچ چیز عجیبی در آن نبود. بعد سایت‌ها شروع کردند از روی هم کپی کردن (متأسفانه یکی از کارهایی که سایت‌ها و خبرگزاری‌های ما انجام می‌دهند و قبلا هم این گله را کرده‌ام). یکی از همین سایت‌ها هم جمله جالبی را نوشته بود به این مضمون که ما 3 ماه بود موضوع جدایی را می‌دانستیم اما به خاطر عدم ورود به حریم خصوصی‌شان اعلام نکردیم.

می‌خواهم بگویم زمزمه‌ای در میان رسانه‌ای‌ها و تلویزیونی‌ها و هرکس که زندگی آدم‌های مشهور برایش مهم است وجود داشت ولی کسی درباره‌اش صحبت نمی‌کرد اما آن موقع کسانی که فقط یک زمزمه شنیده بودند و هیچ دلیل و برهانی برای حرفشان نداشتند با گفتن یک جمله مبهم و کلی از من به این نتیجه رسیدند که خب! این دو نفر از هم جدا شده‌اند و بعد هم به این نتیجه رسیدند که خبر را از زبان من به این شکل منتشر کنند.

فرصتی هم نکردم برای کسی توضیح بدهم که من اصلا چنین حرفی نزدم. از طرفی رسانه‌هایی وجود دارند (به‌اصطلاح رسانه‌های زرد، زرد نه به معنای پاپیولار، چون به نظرم پاپیولار قابل احترام است) زرد به معنای تخریب‌چی. یک مقدمه و مؤخره‌ای درست کردند، شاخ و برگی دادند و همه جا منتشر کردند. ناگهان به خودم آمدم و دیدم همه جا دارند در این باره صحبت می‌کنند. من با خودم گفتم واقعا چرا تا این حد این موضوع برایشان مهم است؟ نمی‌دانم گفتن این حرف تا چه حد درست است اما متأسفانه احساس می‌کنم این جریان مدیریت می‌شود، اگرنه چیز عجیبی رخ نداده بود. بله! برای زندگی ما اتفاقات عجیب متعددی رخ می‌دهد اما چیزی نبود که برای سایت‌ها خیلی عجیب باشد.

برای زندگی من اتفاق عجیب، تلخ و دردناکی رخ داده بود (و هر کلمه غم‌انگیز دیگری که می‌شود گفت) اما نمی‌دانم چرا سایت‌ها و روزنامه تصمیم گرفته بودند این ماجرا را رها نکنند. بس است دیگر! الان چند ماه از این قضیه می‌گذرد؟ به نظرم دیگر بس است. اتفاقا چند وقت قبل با یکی از دوستانم صحبت می‌کردم، گفتم: گاهی خودم را سرزنش می‌کنم و می‌گویم من چرا عادت دارم همیشه راستش را بگویم؟ چرا اصلا به روزنامه صبا حتی تا همان حد کلی و مبهم اما چرا تا همان حد هم حقیقت را گفتم؟ دروغ می‌گفتم. می‌گفتم که خیلی ایشان خوبند و سلام دارند خدمت‌تان یا مثلا می‌گفتم خیلی خوبیم، خوش می‌گذرد و عالی هستیم! چرا نتوانستم این کار را بکنم؟ دوستم در پاسخ، حرف خوبی زد. گفت: آدم‌ها با کاراکترشان زندگی می‌کنند. هر کس یک جور و یک مدلی است. البته منظورم این نیست که خیلی آدم خوبی هستم.

پرسوناژهای سرشناس و مشهور باید تا حدی حواسشان به رسانه‌های جمعی باشد چون خود شما رسانه‌ای هستید ولی کاراکتری که من از شما می‌شناسم بسیار ساده و روراست است، گاهی این سادگی شما مرا به تعجب وامی‌دارد، اصلا تصورم این است که به همین دلیل با این چالش خانوادگی مواجه شدید، فقط سادگی....

نه تا این حد.

خانم نامداری شما آدم توداری نیستید.

آزاده نامدارینه! فکر نمی‌کنم تودار نباشم چون اگر تودار نبودم اتفاقات جزئی و تلخ زندگی‌ام را در همین گفت‌وگوی On record (در حال ضبط) تشریح می‌کردم. اتفاقا من ‌تودارم چون جزئیات را که برای هر کسی تعریف نمی‌کنم. اتفاقات تلخ زیادی هست که من حتی مرورشان هم نمی‌کنم. یک چیز بسیار کلی و سربسته در روزنامه صبا گفتم. خیلی دوست دارم عین آن جملات را برایتان بیاورم که متوجه شوید چقدر کلی بود اما به نظرم اگر می‌خواهید سرشناس شوید اصلا آرتیست هم نباشید.

اما زندگی مبتنی بر سادگی و راستگویی را آموختم، کاری ندارم مثلا فلانی شغل و جایگاه اجتماعی‌اش چیست، به‌عنوان مثال طرف دکتر باشد یا هر کار و سمت دیگری، در هر صورت باید راستگو باشید. من به راستگویی خیلی معتقدم اما در حال حاضر من رنجی را تحمل می‌کنم که می‌توانستم نکنم. پس از انتشار این خبر و حواشی خاصی که تمام‌شدنی نیست در واقع رنجی به رنجم اضافه شده است. رنج خودم را که دارم، افزون بر آن باید حاشیه‌های دنباله‌دار را تحمل کنم.

تلخی جدایی برای شما دوبرابر شد؟

آزاده نامداریصددرصد، البته اصلا وقت نکردم برای خودم ناراحت باشم، اصلا این فرصت پیش نیامد. بیش از اینکه فرصت کنم با خودم فکر کنم و بفهمم داستان از چه قرار است درگیر این بودم که به مردم توضیح بدهم داستان زندگی‌ام از چه قرار است! کسی به من فکر نمی‌کند، واقعا این گله را از خیلی‌ها دارم که دستتان درد نکند صفحات وب و نشریه‌های شما تا مدت‌ها پر شد درباره توضیح این رویداد اما به من و اتفاقی که برای من افتاده هم فکر کردید؟ به شکنندگی روح یک خانم هم فکر کردید؟ 3 سال است که برای خانم‌ها برنامه می‌سازم. لااقل درمورد 30 زن برنامه ساخته‌ام. زن موجود بسیار حساس و شکننده‌ای است. یکی از دوستان مثال خوبی زد؛ گفت: وقتی به برگ‌های گل، زیادی دست بزنیم، خراب می‌شود. زن هم همان اندازه روح حساسی دارد.

این را از منظر خودم نمی‌گویم. نه اینکه من آدم حساسی باشم. منظورم این است که برای خانم‌ها برنامه ساخته‌ و در اطرافم دیده‌ام. به‌عنوان یک زن می‌توانم از فطرت و روح یک زن صحبت کنم. متأسفانه کسی اصلا از من نپرسید حالت چطور است. همه فقط به این فکر کردند که چی شد، چطور شد؟ هی کنجکاوی کردند و پرسیدند خوب چه اتفاقی افتاده؟ تقصیر کی بوده؟! اصلا ماجرا این نیست که تقصیر کی بوده؛ لطفا یک نفر بپرسد الان حال من چطور است!

سوژه خوبی شد برای آدم‌هایی که دوست دارند درباره شما بنویسند.

آزاده نامدارینه! اتفاقا سوژه خوبی شد برای کسانی که از من خوششان نمی‌آید. متأسفانه در جامعه ما تا حدی این اخلاق شکل رایج و عمومی دارد، باید آن را بپذیریم. مثلا می‌گویند از این آدم خوشم می‌آید و از فلانی خوشم نمی‌آید. این یک روحیه است. نمی‌فهمم چه می‌شود که ما از یکسری از آدم‌ها خوشمان می‌آید و از یکسری دیگر نه! به‌نظر من عادی این است که برای طیفی از افراد احساس بی‌تفاوتی کنیم. به نظرم کسانی که به هر دلیل از من خوششان نمی‌آید سوژه‌ای پیدا کردند و رهایش هم نمی‌کنند، به نظرم این مساله از جایی مدیریت می‌شود.

اگر در فضای رسانه‌ای ما مدیریت وجود داشت قطعا چنین جریاناتی درست نمی‌شد. من فکر می‌کنم عدم مدیریت باعث بروز این اتفاقات است که دختربچه‌ای از راه رسیده درباره زندگی خصوصی دیگران اجازه قلمفرسایی پیدا می‌کند؟

ولی اینها که این فضا را حول من ساختند، افراد عادی نیستند.

این شرایط را چگونه تحلیل می‌کنید؟

آزاده نامدارینمی‌توانم تحلیل کنم به چه بازمی‌گردد. واقعا این افراد، مردم نیستند. اصلا فکر نکنید من در خیابان پاسخگوی مردم هستم. مردم خیلی عادی و خوب برخورد می‌کنند. همیشه در خیابان مردم را می‌دیدم و می‌بینم. شاید خوب نباشد بگویم اما الان خوب‌تر هم برخورد می‌کنند! کسانی که من از آنها دلگیرم مردم نیستند. برخی رسانه‌ای‌ها هستند که از آنها دلگیر هستم.

بعد از مصاحبه با صبا چند تا مصاحبه دیگر داشتید؟

هیچی.

می‌گویند خیلی مصاحبه داشتید.

با کجا؟ یک موردش را بیاورید. اصلا! من بعد از صبا مصاحبه نکردم.

همشهری جوان یک مصاحبه از شما چاپ کرد.

صفحه آخر همشهری جوان؟! آن که اصلا راجع به این موضوع نبود. دیده‌اید که آقای سیف‌اللهی در صفحه آخر همشهری جوان چه مطلبی چاپ می‌کند.

پس آنقدر هم که می‌گویند، مصاحبه نکردید؟

خب! یک نمونه از این همه مصاحبه را بیاورند؟ من اصلا جز با صبا مصاحبه‌ای نکردم. آن مصاحبه هم بسیار مصاحبه خوب، استخوان‌دار و درست بود. بقیه‌اش را دیگر سایر دوستان مدیریت کردند. شلوغ‌کاری‌ها را سایر دوستان زحمت کشیدند.

یعنی سایت‌ها و رسانه‌های زرد هرچیزی از شما در این مدت پیدا کردند،  استفاده کردند.

آزاده نامداریبله! درباره همه چیز صحبت کردند. لذت شدیدی هم می‌برند که بگویند این خانم ممنوع‌التصویر است! باباجان! من ممنوع‌التصویر نیستم! من ممنوع‌التصویر نیستم. سال‌هاست که برنامه تلویزیونی نداشته‌ام. چرا پارسال نمی‌گفتید ممنوع‌التصویرم؟ الان مشغول ساخت برنامه مستند هستم. یکی از همین سایت‌ها خبر ممنوع‌التصویری آزاده نامداری را کار کرد و در ادامه هم می‌گوید: ایشان برنامه‌ای داشت به اسم «خانومی که شما باشی» و الان دیگر این برنامه را اجرا نمی‌کند! با خودم گفتم شما متن خبر را غلط چاپ کردید، اصلا توجه ندارید که «خانومی که شما باشی» برنامه نبود، مستند بود. در همین حد نمی‌فهمید که برنامه تالک‌شو نبود که مجری داشته باشد. مستند، راوی دارد. اصلا من در این برنامه تصویری ندارم.

 آن وقت همین مطلب در تمام رسانه‌ها کپی و دست به دست می‌شود. از برخی سایت‌ها آدم توقع دارد و از برخی نه. برخی سایت‌ها که این مطالب را می‌گذارند با خودم می‌گویم اشکال ندارد اصلا چه کسی این سایت را می‌بیند؟! ولی مثلا ایسنا، خبرآنلاین و یکسری وب‌سایت‌ها که نباید این قبیل اخبار را کپی پیست کنند. حداقل تماس بگیرند و بپرسند خانم نامداری می‌خواهیم این مطلب را کار کنیم که مثلا تو ممنوع‌التصویری و من هم توضیح می‌دهم و می‌گویم نیستم، نزن! این روال خیلی غیراخلاقی، غیرانسانی و غیردینی است، واقعا اگر دین را می‌فهمید بس است؛ من که همه چیز را گفتم بگذارید این را هم بگویم.

 آزاده نامداری: خدا را شکر که چادری‌ ام! +عکس

 

یکسری اعتقاد دارند آن رفتاری که از شما به‌عنوان مجری، سر می‌زده متناسب با چادر نبوده است. برای چنین نگره‌ای چه توضیحی دارید؟ قبل از آن بگویید اصلا از کی چادری شدید؟

من از دوم راهنمایی چادری شدم.

چه دلیلی موجب شد چادری شوید؟

آزاده نامداریخانواده‌ام چادری بودند، نمی‌توانم بگویم از روی احساسات چادری شدم، همه چادری بودند، من هم چادری شدم. در موقعیت‌هایی از اینکه چادری‌ام احساس خوشحالی می‌کردم. می‌گفتم: چقدر خوب! ببینید! اصلا نمی‌خواهم بگویم کسی که چادری نیست، قابل احترام نیست، اصلا منظورم این نیست. آدم‌ها به خاطر ویژگی‌های انسانی‌شان قابل احترام هستند اما واقعا این جمله را بارها به دوستانم گفته‌ام که حرمت‌هایی برای خانم چادری وجود دارد و من این حرمت‌ها را دوست داشتم و هر چه بزرگ‌تر شدم احساس کردم باید خدا را شکر کنم که در آن محیط مردانه‌ای که کار می‌کنم چادری هستم.

خدا را شکر که در تلویزیون کار می‌کنم و چادری هستم. خدا را شکر که وقتی روی آنتن می‌رفتم آدم چادری بودم. خیلی از اوقات احساس امنیت داشتم و احساس حرمت داشتم، همه اینها برکاتی است که چادر به من داده و من به آن مدیونم، خیلی برکات به من داده است. اصلا ببخشید این را می‌گویم، من با این چادر قشنگ‌ترم، این کمترین حالت ممکن است. یعنی اگر نخواهیم خیلی عمیق و دینی به ماجرا نگاه کنیم و فقط با یک نگاه زنانه به آن نگاه کنیم می‌گویم که من با چادر زیباتر به نظر می‌رسم.

سلوک چادری بودن به کارتان در این مستندی که مشغول آن هستید، ورود کرده است؟ چون من یک موردش را در جشنواره عمار دیدم. درباره روحانی‌ای که فرزندان زیادی دارد.

آزاده نامداریبله! قطعا. اصلا ببینید چادر یک نمونه و یک ویژگی از ده‌ها ویژگی انسانی است که به یکسری از مسائل اعتقاد دارد. من به 10 مورد اعتقاد دارم و به همین دلیل چادری می‌شوم یعنی جز چادر به 9 چیز دیگر هم اعتقاد دارم. اصلا نمی‌شود آدم اعتقاد نداشته باشد و چادری هم بشود. تابلو می‌شود و لو می‌رود. مثل اینکه از آقایی از آشنایان که ادعای مذهبی بودن داشت پرسیدم چرا با خانم‌ها دست می‌دهی؟ من نمی‌فهمم چطور ممکن است یک آقایی مذهبی باشد و با خانم‌ها دست بدهد! می‌گویی من خیلی دیندارم و با خانم‌ها دست می‌دهی! این ویژگی انسان مذهبی نیست. من ادعای مذهبی بودن دارم، بعد می‌گویم پس یک کارهایی را نمی‌کنم، یک جاهایی نمی‌روم، یکسری حرکات و ویژگی‌ها را هم می‌توانید در من جست‌وجو و پیدا کنید، یکی از آن ویژگی‌ها هم چادر است

بنابراین حشر و نشر و رفت و آمدم ناخواسته با آدم‌های هم‌مسلکم است. یعنی آدم‌های شبیه من، مرا پیدا می‌کنند. با آدم‌هایی رفت و آمد می‌کنم و آدم‌هایی را دوست می‌دارم، آدم‌هایی را در دایره معاشرت خود جای می‌دهم که شبیه من هستند. با شیوه دیگری از زندگی، نمی‌توانم معاشرت کنم. اصلا آنها نمی‌توانند با من معاشرت کنند. وقتی می‌خواستم درباره خانم‌ها برنامه بسازم (برنامه خانومی که شما باشی) طبیعتا مواردی را پیدا می‌کنم که به ایدئولوژی من شبیه‌تر است. اینها مواردی نیست که بخواهیم ادعایش را بکنیم. چیزی نیست که بخواهم در تلویزیون یا روزنامه درباره‌اش صحبت کنم و بگویم من چادری هستم و من خانم‌های چادری را سوژه خودم می‌کنم، اصلا به نظرم خیلی مساله طبیعی است.

فکر می‌کنم چهره تلویزیونی مثل شما باید بیشتر مراقب باشد. هزاران اتفاق برای مجری‌های برنامه‌های فارسی‌زبان می‌افتد اما مساله مردم نمی‌شود ولی کافی است برای یک مجری داخلی یک اتفاق ناگوار رخ بدهد،آن ناگواری را به خودش و ایدئولوژی‌اش الصاق می‌کنند.

آزاده نامداریچه کسی این کار را می‌کند؟ آن شبکه‌های خارجی که گفتید اصلا آدم‌هایش برای مردم مهم نیستند. بعد هم به نظر من این مردم نیستند که به کسی انگ می‌زنند، اینها مردم نیستند. من بین همین مردم زندگی می‌کنم. هیچکس از مردم تا به حال درباره چادرم از من نپرسیده است. مگر مردم از این سوالات می‌پرسند؟!  برای چه می‌گویم این جریان را یک نفر مدیریت می‌کند؟ یک نفر که می‌خواهد چهره خودش را خوب جلوه دهد و برای این کار نیاز دارد چهره یک نفر دیگر را تخریب کند. می‌تواند انگیزه‌اش این باشد یا شاید کسانی باشند که می‌خواهند خود را نشان بدهند. یعنی اینکه بیشتر دیده شوند. در بین همکاران خودمان هم همینطور است. می‌گویم چرا ادای مرا درمی‌آورید اگر می‌خواهید دیده شوید، کار خودتان را بکنید. چرا مرا ‌خراب می‌کنی. اگر می‌خواهی تو خوب باشی خب! خودت خوب باش. مشکل ما این است که فکر می‌کنیم جای همدیگر را تنگ کرده‌ایم. جا برای همه روی زمین خدا هست. باید یکی را پرت کنم و هل بدهم پایین تا جای او را بگیرم. اصلا اینطور نیست، تو جای خودت را داری.

یک جایی قبلا این را گفته‌ام بیش از 20 شبکه تلویزیونی داریم. اصلا فکر کنید یکی از اهداف تلویزیون از ایجاد این همه شبکه چیست؟ برای اینکه نوعی تنوع فکری را به جامعه ما بیاورد. این همه شبکه تلویزیونی و انواع مجری‌ها را داریم، مرد و زن و هر شکلی که شما دلتان بخواهد، در چارچوب شرع و عرف. خب به من نگاه نکن! بزن شبکه 5 را نگاه کن. تو اصرار داری مرا نگاه کنی، از من هم خوشت نمی‌آید، آنوقت می‌خواهی حال مرا هم بگیری، خب نگاه نکن، بزن یک شبکه دیگر را نگاه کن. تلویزیون مدیر دارد، سازمان مدیر دارد، گروه مدیر دارد. همه چیز تایید شده و مشخص است. اینجا میدان شهر که نیست، همه چیز چارچوب دارد و مشخص و روشن است. آنچه من می‌گویم در یک اتاق فکر تصویب شده است، هرکس برای خودش هر کاری نمی‌کند، آنوقت بسم‌الله من قلم بزنم و با آبروی او بازی کنم. 5 تا عکس چاپ کنم که دو تایش جعلی باشد و 2 تا عکس را هم یک نفر دیگری به آنها داده است.

این عکس‌های بدون چادر شما که می‌گویند منتشر شده بود از کجا منتشر شد؟

آزاده نامدارینمی‌دانم. واقعا دارم احساس می‌کنم یک نفر این عکس‌ها را احتمالا به رسانه‌های خاص هدفدار برای تخریب داده است. 3 تا از آن عکس‌ها که اصلا وجود ندارد.

درست شده بود؟

نمی‌دانم. خودشان هاله‌ای از ابهام درست کرده بودند.

شما موافق بودید که مراسم ازدواجتان رسانه‌ای شود؟

آزاده نامداریابدا! یک آدمی هم وجود دارد که شاید بتواند پشت سرم دروغ بگوید ولی اگر در چشمانم نگاه کند بعید می‌دانم بتواند دروغ بگوید. ابدا! ما هم البته این کار را نکردیم. به هرحال دو نفر آدم با هم ازدواج کرده بودند که مردم آنها را می‌شناسند ولی خدا می‌داند که من سلوک خاصی دارم (افرادی که با من معاشرت کرده‌اند می‌دانند) در یک دهه اخیر اصلا اهل شلوغ‌کاری نبوده‌ام. یک دهه است که در تلویزیون هستم، اصلا با شلوغ‌کاری خوشحال نمی‌شوم چون احتیاجی هم به این کار ندارم. کسی شلوغ‌کاری می‌کند که می‌خواهد در صدر اخبار قرار بگیرد و بشناسندش. برای من دیگر بس است اتفاقا دیگر دوست ندارم بیش از این درباره‌ام حرف بزنند.

هدف غایی شما در طول این 10 سال کارتان چه بوده؟

آزاده نامداریهیچوقت هدف نهایی‌ام دیده شدن نبوده و اگر بخواهم صادقانه بگویم هرگز هدف غایی‌ام کارم هم نبوده است. من همیشه زندگی کرده‌ام که حالم خوب باشد و آدم خوبی باشم و شب که می‌خوابم احساس خوبی داشته باشم. چه زمانی که در تلویزیون کار می‌کنم و چه زمانی که به دانشگاه می‌روم. 3 سال است که برنامه زنده نمی‌گیرم و فقط عیدها روی آنتن می‌روم، همیشه مستند می‌سازم و هرگز نمی‌توانم بگویم هدف غایی‌ام این بوده که مجری خوبی باشم. این چه هدفی است؟ هدف کوچکی است! واقعا از کار آدم‌هایی که تلاش می‌کنند مجری خوبی بشوند خنده‌ام می‌گیرد. اصلا زندگی این نیست. یک چیز دیگر است. تازه آدم‌هایی را هم می‌بینم با وجود اینکه هدفشان تا این اندازه کوچک است اما باز هم آدم‌ها را هل می‌دهند برای رسیدن به این هدف. بله! یک چیزهایی در زندگی برای من خیلی مهم است. نمی‌گویم زندگی مهم نیست. حتما زندگی مهم است اما مجری خوب شدن که هدف نیست.

 

شهرت، هدف غایی شما نبوده؟

آزاده نامدارینبوده و نیست، هر کس که این راه را به جوانان ما نشان داده در واقع چاه را نشان داده است. در واقع چاه‌نمایی کرده. ما در پی کسب یک چیز دیگری هستیم. می‌گویید فرهنگ پاپاراتزی، می‌گویم مال ما نیست. فرهنگ پاپاراتزی اتفاقا جوان‌ها را به این ترغیب می‌کند که مشهور شوید تا پولدار شوید و مدام از شما عکس بگیرند و مصاحبه کنند. این مربوط به فرهنگ ما نیست، از بیخ و بن با ما غریبه است. هر کس این فرهنگ را در جامعه ما نشر می‌دهد به نظرم به نسل‌های بعدی خیانت می‌کند. باید به جوانان بگوییم اصلا دنیا این شکلی نیست، می‌خواهی بهترین مجری روی کره زمین شوی؟ هیچ خبری نیست.

حتی بازیگر؟

آزاده نامداریحتی بازیگر، فوتبالیست و ... ته این شدن‌ها هیچی نیست. باز هم من مشکل بزرگ‌ شدن‌ها را رسانه‌ها می‌دانم. رسانه‌ها عامل این بزرگ شدن‌ها هستند. اما مهمی دیگری وجود دارد که باید به آن برسیم، با این اوصاف در جهت فرهنگ کپی- پیست‌شده غربی گام برداشته‌ایم. در علم روانشناسی می‌گوییم انسان باید به خودشکوفایی برسد. خودشکوفایی در روانشناسی مربوط به چندسال قبل است؟ تفکر دینی ما در 1400 سال قبل برای این برانگیخته شد که این حرف را بزند، اصلا پیامبر ما برای کرامت انسان مبعوث شده است، زن چقدر برای پیامبر ما مهم بوده است. در زمان عرب جاهلیت وقتی مهریه تعیین می‌کردند، داماد موظف بود مهریه را به پدر عروس تحویل دهد، زن اصلا مطرح نبود. پیامبر فرمودند مهریه مربوط به خود زن است و زن را حائز هویت کرد. با مهریه، زن از حالت احتیاج بیرون آمد. پیامبر ما هم این کار را کرد. پیامبر ما برای زن چقدر حرمت قائل است؟

با توجه به کارهایی که در برنامه «خانومی که شما باشی» انجام داده‌اید چقدر خودتان را سرباز جنگ نرم کنونی در تلویزیون می‌دانید؟ ناراحت نیستید که برای اعتلای سبک زندگی ایرانی- اسلامی این همه تلاش کردید و همه تلاش شما در پشت کلی حاشیه دیده نشد؟

آزاده نامداریچند بار این حرف را گفتم اما باز هم می‌گویم من وارد تلویزیون شدم و چادر ملی سر کردم، اولین خانمی بودم که چادر ملی سرم کردم همه چادر معمولی سر می‌کردند و بعد از مدتی من چادر ملی سر کردم و مد شد. شما باور نمی‌کنید چه تعداد از مردم به من گفتند ما به هوای چادر شما چادری شدیم، چه خانم شیکی! چقدر خوشحالم که چادر سر می‌کنید. این موضوع مربوط به 21 سالگی من است. تا این سن همه مرا شناخته بودند. وقتی 20 ساله بودم می‌گفتند این خانومی که تازه آمده! بعد که 22 ساله شدم دیگر همه اسمم را هم می‌دانستند، پس سال‌هاست که دیگر نیازی ندارم اسمم را بر سر زبان‌ها بیندازم. این یک دلیل برای آنکه بگویم این من نیستم که اسمم را بر سر زبان‌ها می‌اندازم. بعد از یک مدت، چادر رنگی سرم کردم. باز هم توضیحی به رسانه‌ها دادم که آن موقع هم به وسیله من می‌خواستند تلویزیون را بزنند. اصلا می‌خواهند همیشه تلویزیون را اذیت کنند.

پس آن جریانی که معتقدید مدیریت شده است، برای زدن تلویزیون است؟

آزاده نامداریگاهی اوقات بله! گاهی می‌خواهند مدیر تلویزیون را اذیت کنند. یعنی چه که می‌گویند سیمای ضرغامی یا سرافراز خانمی را آورده که چادر قهوه‌ای بر سر کرده است! چرا خانم چادر قهوه‌ای سرش کرده است. من هم صدها بار توضیح دادم که خانم‌ها! آقایان! رسانه پیشرو است. پیشرو! یعنی از شما به من نمی‌رسد از من به شما می‌رسد و من به شما یاد می‌دهم فرهنگی بومی را. من باید این فرهنگ را به شما تزریق کنم. منظور از من، رسانه است. من چادر رنگی را با علم به اینکه در شرع و عرف هیچ مشکلی ندارد (منظور از من، مدیر، تهیه‌کننده، مدیر گروه است) چادر رنگی را سرم کردم که فکر می‌کنم اگر صد نفر با این طرح، علاقه‌مند شدند چادر سر کنند من خیلی خوشحالم و این اتفاق افتاده است. مثلا چادر سرمه‌ای یا قهوه‌ای، نه اینکه چادر صورتی و قرمز باشد. چادری بود که مشکی نیست. به قول شما می‌خواستم سبک زندگی را از دریچه‌های شاداب‌تری تبیین کنم. ببینید اصلا چادر ناخواسته زیبایی می‌آورد، آراستگی می‌آورد.

 چادر سرمه‌ای هم می‌توانی سرت کنی و آن‌را با یک روسری و کیف و کفش زیبا ست کنی و یک خانم شیک باشی. به هرحال این یک نیاز انسانی بویژه برای زن‌هاست که دوست دارند زیبا به نظر برسند. چه اشکالی دارد که با چادر زیبا باشد؟ مگر حتما باید یک شال سه سانتی بر سر کند تا زیبایی‌اش مشخص شود؟ ما باید این قضیه را تصحیح و ترویج کنیم و بگوییم ببینید چادر‌های قشنگی هم هست! حالا یک اعترافی بکنم. چادر رنگی نشد. چرا؟ چون وقتی با 10 نفر آدم حسابی صحبت کردم گفتند شأنیت چادر به مشکی بودنش هست و من این را پذیرفتم. من هم این را به مدیر گروه منتقل کردم و گفتم چادر رنگی سرمان نکنیم چون جامعه نمی‌پذیرد و آمادگی‌اش را ندارد، می‌گویند شأنیت چادر به مشکی بودنش است. دیگران سرشان نکرده بودند، من خودم سرم کردم این قضیه مربوط به 4-3 سال قبل است. من تنها این تصمیم را نگرفته بودم ولی کاسه و کوزه‌اش را سر من شکستند. من تهیه‌کننده و مدیر داشتم و مدیرم هم برای خودش مدیری داشت و او هم مدیر داشت. یک مطلبی را به نمایندگی از تلویزیون می‌گویم: تلویزیون سعی دارد سبک زندگی مردم را نه اینکه تغییر بدهد بلکه...

با انتخاب کردن تغییر بدهد.

بله! حق انتخاب که حتما داریم. ما در یک مملکت آزاد زندگی می‌کنیم.

نه! منظورم این است که گزینه‌هایی را برای انتخاب پیش روی مردم قرار می‌دهد یعنی اجبار نمی‌کند.

آزاده نامداریبله! واقعا چه حرف قشنگی زدید. چه ویژگی قشنگی برای تلویزیون است. تلویزیون چه چیزی را برای مردم اجبار کرده است؟ تلویزیون فقط یک ویترین است.

یک ویترین که می‌گوید حالا انتخاب با تو.

آزاده نامداریبله! می‌گوید خانم‌ها می‌توانید به این شکل‌ها در بیایید. باور کنید من این حرف را به‌عنوان کسی می‌گویم که مثلا فکر می‌کنید من در طول 10 سال چند نفر را دیده‌ام. میلیون‌ها آدم. آنها می‌گویند خانم نامداری ما از وقتی شما را دیدیم چادری شدیم. تو را به خدا فکر نکنید می‌خواهم از خودم تعریف کنم. اصلا منظورم این نیست. مثلا مدیر یک مدرسه می‌گوید من خیلی از تو ممنونم صد بار دیگر هم پشت تریبون مدرسه حرف می‌زدم یک عده‌ای چادری نمی‌شدند. اما الان چادری شده‌اند چون احساس کردند چادر قشنگ است. مدل شیک و زیبایی دارد. مثلا دوست داشته وقتی بیرون می‌رود کیفش مشخص باشد. هرچه پدرش می‌گفته باید چادر سرت کنی، لج می‌کرده و قبول نمی‌کرده اما حالا دیده با این چادرهای ملی، بالاخره چادری را پیدا می‌کند که می‌تواند کیفش را نشان بدهد. پس تلویزیون این خدمت را در حق مردم می‌کند که به قول شما به آنها آپشن می‌دهیم، می‌گوییم هرجور دوست داری اما این و این و این هم وجود دارد. انواع تیپ‌های مردانه هم وجود دارد ولی با بی‌انصافی مواجه می‌شویم. درباره خودم حداقل می‌توانم بگویم با بی‌انصافی مواجه شدم.

 آزاده نامداری: خدا را شکر که چادری‌ ام! +عکس

فکر می‌کنید اگر یک مجری تلویزیونی چادری نبودید باز هم این همه حاشیه داشتید؟

آزاده نامدارینه! ولی به یک دلیل بزرگی اشکال ندارد که من یک مجری تلویزیونی چادری باشم و حاشیه هم داشته باشم. به‌خاطر همان دلیل که من با روزنامه صبا مصاحبه کردم. می‌توانستم مصاحبه نکنم یا می‌توانستم دروغ بگویم. کار ساده‌ای بود. می‌توانستم بگویم بله خیلی ممنون و اذیت نشوم اما از این استفاده چشم پوشیدم. گفتم راستگویی مهم‌تر از این است که از یک امتیازی استفاده کنیم. به همان دلیل من می‌گویم به‌عنوان یک مجری تلویزیونی چادری حاضر شدم چادر ملی و چادر رنگی بپوشم و همه سبک‌ها را امتحان کنم و سختی‌ها را به جان بخرم و همیشه در حال توضیح دادن باشم که بتوانم همان حال خوبی که حرفش را زدم داشته باشم. همان که گفتم واقعا غایت انسان، مجری شدن نیست. غایت انسان این است که 10 نفر با عملکرد تو بتوانند آدم خوبی بشوند. این چیزی است که من برای آن زندگی می‌کنم. هرکاری کرده‌ام برای همین بوده. واقعا نمی‌خواهم ادعای بزرگی کنم اما واقعا در زندگی هدفم جز این نبوده است.

شما گفتید آدم چادری باید 10 ویژگی داشته باشد، چادر یکی از آنهاست. برای آن 9 ویژگی دیگر مستند ساخته‌اید؟

آزاده نامداریمستند برای این ساخته‌ام که از یک جایی به بعد دیگر حرف زدن جواب نمی‌دهد و باید روش‌های اثرگذار بصری را امتحان کرد. 3 سالی است به این نتیجه رسیده‌ام که در 7 سال گذشته حرف‌هایم را نزدم حالا وقت آن است که حرف‌هایم را با فرم نشان بدهم. مثلا در تلویزیون می‌گویم داشتن فرزندان زیاد اتفاق مبارکی است. بعد از مدتی می‌گویم به اندازه کافی این حرف را گفته‌ام حالا بهتر است آن را نشان بدهم. می‌روم به منزل خانواده‌ای که 10 فرزند دارند و تمام فرزندان و والدین حال و اوضاع خوبی دارند، فکر نکنید همین‌طوری برای خودشان بچه‌دار شدند. اینها ایدئولوژی برای این کار دارند یعنی برای داشتن فرزندان زیاد فکر کرده و توضیح می‌دهد که به هزاران دلیل دوست دارم فرزندان زیادی داشته باشم. خانمی که فرزندان بسیاری دارد مریض نیست، حالش کاملا خوب است و در متن اثر توضیح می‌دهم که با این همه بچه به همه کارهایش می‌رسد.

من رفتم از این حال خوب تصویر گرفتم و این تصویر را پخش کردم که در جشنواره عمار برنده شد. مستند صادق و راستگوست، الان 7 مستند دیگر دارم که هنوز پخش نشده است. درباره خانواده‌های شهدا. در همین مجموعه «خانومی که شما باشی»، درباره مادران، خواهران، همسران و دختران شهدا. گاهی اوقات که 5-4 روز با این افراد زندگی می‌کنی دلت می‌گیرد، با خودت می‌گویی این خانم پدرش را برای این مملکت از دست داده و طلبکار هم نیست. چقدر آدم چیز یاد می‌گیرد. پس هدف غایی باز هم این نیست. یکی از افرادی که حدود یک ماه قبل به منزلشان رفتم از همین خانواده‌های شهدا، خانمی 4ماهه باردار بوده که شوهرش شهید می‌شود. شوهرش افسر نیروی انتظامی بوده و در یک درگیری شهید می‌شود. یک خانم باردار که بدون شوهر، کودکش را به دنیا می‌آورد و آن را بزرگ می‌کند.

 این زن در این سیر زندگی، خیلی سختی کشیده است. اصلا شما به‌عنوان یک مرد نمی‌توانید احساس او را درک کنید. من به‌عنوان یک زن می‌توانم این احساس رادرک کنم. این خانم وقتی داشت درد زایمان را تحمل می‌کرد که کودکش را به دنیا بیاورد، شوهرش مرده بود و به تنهایی فرزندش را بزرگ کرده است. مستند این زن زیباست یا حرف زدن درباره او، نیم ساعت این مستند را ببینید. به نظرم به این دلیل در سال‌های اخیر مستندسازی پررنگ شده که زبان ‌صادقانه‌تری دارد، گویا‌تر و راستگوتر است. آنقدر با قصه‌های تلخی مواجه شدم؛ مثلا خانمی که شوهرش افسر نیروی انتظامی در اهواز بوده است یک روز با 27 گلوله او را شهید می‌کنند. قاتلین هم یک مرد و پسرخاله‌اش بوده‌اند.از گواهینامه آنها که در جیب شهید مانده بود می‌فهمند قاتلین چه کسانی بوده‌اند.

 این افسر نیروی انتظامی آنها را جریمه کرده بود و قاتلان او را به قتل رساندند. کمترین کاری که می‌توانیم برای این خانواده شهید بکنیم این است که همسرش برای دادگاه شوهر خود به اهواز نرود. ولی 7 سال است که او برای حضور در دادگاه به اهواز می‌رود. اصلا کسی نخواسته حداقل پرونده او را از اهواز به تهران منتقل کند به هرحال یک کرامت و انسانیتی برای خانواده شهید قائل شوید. باید هر نوبت برود اهواز تا از حق و خون شوهرش دفاع کند. دردت می‌گیرد، حالت بد می‌شود. اصلا دیگر به آن چیزهایی که خانم توانگر فکر می‌کند تو فکر نمی‌کنی. بلکه به این فکر می‌کنی که خدایا چگونه می‌توانم به این زن کمک کنم؟ با چه کسی صحبت کنم؟ چقدر می‌توانم مؤثر باشم. این زن شوهرش را به‌خاطر شما از دست داد و 2 فرزندش را به تنهایی بزرگ می‌کند حداقل می‌توانید پرونده‌اش را بیاورید تهران! حواسمان پرت است، آنقدر درگیر این حواشی‌ها و پاپاراتزی‌بازی‌ها هستیم که حواسمان از اصل موضوع پرت می‌شود.

از متن غافل می‌شویم.

آزاده نامداریهدف غایی جوانان ما مشهور شدن است؟ خدایا! چه کسی کجا اشتباه کرده که این اتفاق برای جوانان ما افتاده است؟ یک نفر در موقعیت حساسی خطا کرده که این اتفاق در فرهنگ ما افتاده است. نمی‌گویم حتما اینطور است ولی چرا باید هدف غایی ما این باشد؟ مستند ساختن درباره خانم‌ها برای من مثل یک هدیه از طرف خداوند است، حتی اگر پخش نشوند.

ان‌شاءالله پخش می‌شود. حرف ناگفته‌ای باقی مانده است؟

آزاده نامداریچیز خاصی به ذهنم نمی‌رسد فقط اینکه قصدم از این مصاحبه این نبود که ادعای چیزی را داشته باشم و از ادعا داشتن بسیار بیزارم، هر کسی که این مصاحبه را می‌خواند می‌گویم هرکس که ادعای هر چیزی را داشت، نیست! ادعا کردن کار خوبی نیست. هرکس ادعایی نکرد ولی در عمل او را دیدید آدم خوبی است.

در فضای مجازی دنبال سوژه هستید؟

آزاده نامداریبرنامه‌سازها عمدتا در چاله بی‌سوژگی می‌افتند (این موضوع را مدیران تلویزیون بیشتر درک می‌کنند). مثلا خانه من میدان ونک باشد و فقط با خانم‌های اطراف خودم ارتباط داشته باشم، صرفا روزمرگی چنین افرادی را درک می‌کنم اما اگر کمی با برنامه‌سازهای درست و حسابی برخورد کنید می‌بینید باید به شهرستان‌ها، روستاها، پایین‌شهر، غرب و شرق کشور هم فکر کنید. نمی‌شود که فقط برای خودتان و اطرافیانتان برنامه بسازید. من چگونه می‌توانم همه جا باشم؟ من برنامه‌ساز نمی‌توانم. زبل‌خان نیستم! دیروز یک نفر از لندن برای من مطلبی فرستاد، از همدان موضوعاتی را برای من می‌نویسند.

 از زابل یا شهرستان‌های دور برایم می‌نویسند، یعنی از راه‌های دور درباره عکس‌هایم نظر می‌دهند. مثلا عکسی گذاشته‌ام که من در جشنواره فیلم همدان هستم. زیاد لایک خوردم. مثلا 10 هزارتا. سابقه 11 هزار تا هم داشته‌ام. یعنی 11 هزار نفر درباره این عکس حرف می‌زنند. دیگه من کشف می‌کنم که مردم نسبت به یک تار مو حساسند. قبل از ورودم به اینستاگرام این را نمی‌دانستم. مثلا از اینستاگرام فهمیدم مردم هنوز نسبت به یک تار مو حساسند. هنوز می‌گویند آفرین به چادرت. از این 11 هزار تا 4 هزار نفر گفته‌اند آفرین به چادرت! پس مردم چادر را دوست دارند. این یک وسیله‌ای است برای نظرسنجی. واقعا به‌عنوان یک برنامه‌ساز به آن نگاه می‌کنم نه به‌عنوان زنگ تفریح. تو که می‌خواهی درباره زن برنامه بسازی باید بدانی زنان جامعه ما چه چیزهایی دوست دارند.

مردم جامعه چادر را دوست دارند. مردم ما عقاید دینی دارند. هنوز محرم نشده بود اول محرم بود که دیدم تمام کسانی که در اینستاگرام می‌دیدم بلااستثنا عکس نمایه‌شان را متناسب با محرم تغییر داده‌اند، مردم محرم را دوست دارند. من عکس مشهد در اینستاگرام می‌گذارم و 11 هزار نفر لایک می‌کنند و از آرزوهایشان می‌نویسند، پس مردم مشهد را دوست دارند، من به‌عنوان برنامه‌ساز باید علائق مردم را بشناسم. آن کسی که می‌گوید مردم دیگر به این مسائل علاقه‌مند نیستند

 

اشتباه فکر کرده است.

دانلود آهنگ جدید

 

admin بازدید : 181 سه شنبه 16 دی 1393 نظرات (0)

padideh

گلشيفته فراهاني بازيگر مشهور سينماي ايران که اکنون شهرتش را مديون بازي در دو فيلم ضد ايراني است در گفتگو با هفته نامه آلماني اشپيگل گفته که دو سال است که از همسرش جدا شده است.‌فراهاني به هفته نامه آلماني مي گويد اصلا سياسي نيست و والدين و خواهرش براي ديدن او دائم در خط تهران - پاريس در رفت و آمد هستند ، و دليل اينکه کسي انها را اذيت نمي کند اين است که او فقط به هنر مشغول است.خبرنگار هفته نامه آلماني سپس درباره جدايي گلشيفته از همسرش مي پرسد. او مي گويد: زماني که من ايران را ترک کردم با همسرم بودم و حتي دو سال نيز با هم در خارج از ايران زندگي کرديم اما حالا ديگر از هم جدا شده ايم. و البته توضيح بيشتري درباره چرايي اين جدايي نمي دهد. خبرنگار مجله آلماني براي اينکه مصاحبه اش را با يک فضاي عاطفي به پايان ببرد درباره مردي مي پرسد که در فيلم "خورش آلو با مرغ"، از فرط عشق جان مي دهد. گلشيفته نيز از فرصت استفاده مي کند و مردم ايران را عاشقان بي نظيري در دنيا معرفي .

مي کند که همه چيزشان را در راه عشق مي دهند

  کتاب

دانلود آهنگ جدید

admin بازدید : 125 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)
--
 

دانلود فیلم جدید و بسیار زیبای طیب

دانلود فیلم ایرانی طیب

فیلم ایرانی طیب با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “

\"دانلود

سال تولید : ۱۳۸۹

ژانر : اجتماعی

محصول : ایران

کارگردان : قدرت الله بزرگی

بازیگران : جعفر دهقان, حسن جوهرچی, علی امجدی, بهزاد رحیم خانی, احمد پورمخبر, پرسنو صالحی, زهره صفوی

خلاصه داستان :فیلم طیب ماجرای پر فراز و نشیب زندگانی آزاده شهید طیب حاج رضائی که در سال ۱۳۴۲ در حافظه تاریخ ایران ماندگار شد. و …

 

\"دانلود

.

.

 

.

 
admin بازدید : 112 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 107 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 1097 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

گلشیفته فراهانی و باز هم یک خبر دیگر و یک بی ابرویی دیگر.

تصویر برهنه‌ی گلشیفته فراهانی، بازیگر ایرانی سینمای جهان، روی جلد تازه‌ترین شماره‌ی مجله‌ی فرانسوی ایگوییست (Égoïste) قرار گرفت.

بازیگری که از ایران رفت و در آن سوی مرزها دست به اقداماتی زد که حتی تعدادزیادی از طرفدارانش هم آنها را تایید نمی کردند.
برهنه شدن گلشیفته در برابردوربین کاری است که دلیل آن و انگیزه آن برای ما هنوز مشخص نیست. اقدامی که حتی از بازیگران خارجی غیر متعهد و معتقد هم سر نمی زند. کارهای خلاف عرف و دور از انتظار گلشیفته جایی برای نوشتن باقی نمی گذارد .

گلشیفته فراهانی پس از خروج از ایران با توهم پدیده شدن در سینمای اروپا و هالیوود، و شکست های پیاپی به وضعیتی دچار شد که در آوارگی کامل دست به هر اقدامی زد و سعی کرد با انواع برهنگی و نمایش خود از این طریق و حاشیه درست کردن در نشریات مختلف اروپایی، همچنان تصور کند که یک هنرمند است!!

 تصویر برهنه‌ی گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی سینمای جهان، روی جلد تازه‌ترین شماره‌ی مجله‌ی فرانسوی ایگوییست (Égoïste) قرار گرفت.

گلشیفته فراهانی، پیش‌تر در تابستان گذشته، در گفتگویی با نیویورک‌تایمز فاش کرده بود که در مقابل دوربین این عکاس ایتالیایی مقیم پاریس برهنه شده است.

او در آن گفتگو، با اشاره به جنجال به وجود آمده بعد از انتشار عکس‌های برهنه‌‌اش در فیگارو در سال ۲۰۱۲، گفته بود: «وقتی که این ایده را مطرح کرد گفتم: ببین پائولو، من تا به حال مشکلات زیادی به خاطر این ماجرا داشته‌ام. بهتر است از این کار صرف‌نظر کنیم. ولی بعد، با خودم گفتم: اگر پائولو راورسی این عکس‌ها را نگیرد چه کسی بگیرد؟! انگار از تن من عبور می‌کرد و از روحم عکس می‌گرفت!»

 

Rose iconدوبی 36 سال پیش + عکس   Rose iconزیباترین دختربچه دنیا! +عکس 
Rose iconصدام حسین در ایران سال 1354+تصاویر Rose iconتصاویر برترین عکس‌های 2014 آتلانتیک
Rose iconزن جوان زندگی پسر بچه ی 9 ساله را جهنمی کرد Rose iconمتن فارسی خالکوبی شده روی دست آنجلینا جولی
Rose iconدست‌بوسی مادر فرح پهلوی + عکس Rose iconگلشیفته در نقش همسر فرعون
Rose iconافشای یک راز کهن برخی مرتاضان+عکس Rose iconاخراج یک مهماندار به خاطر زیبایی!+عکس
Rose iconرقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد! Rose iconعکس بی حجاب دختر شجریان
Rose iconتیپ منشوری و بدون روسری نیکی کریمی! Rose iconوحشی گری داعش در تجاوز به یک مهمانی زنانه

admin بازدید : 107 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 343 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)
admin بازدید : 192 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

اتفاقات دنیای هنرمندان و مخصوصا بازیگران همیشه اندکی متفاوت از دنیای آدم های عادی و خاص خودشان است. خصوصا اگر این هنرمند ایرانی هم نباشد. این بار هم خبری خاص اتفاقات دنیای هنری و آن همازدواج با اختلاف سن بالا. اتفاقی که اگرچه در دنیای عادی هم می افتد اما وقتی در بین افراد مشهور تر رقم می خورد بازخورد بسیار بیشتری دارد. ازدواج کامرون دیاز با مردی بسیار گوچکتر از خودش.

کامرون دیاز از سن ۱۶ سالگی وارد دنیای مد شد و بعدها به فعالیت های تبلیغاتی روی آورد. او در سال ۱۹۹۴ نخستین فیلم خود را بازی کرد. کامرون مدتی با جاستین تیمبر لیک(خواننده) نامزد بود که این رابطه دوام زیادی نداشت.

نزدیکان کامرون دیاز می گویند: کامرون از رابطه جدید خود با بنجی که یک بانوی ۴۲ ساله است بسیار راضی است و شادتر از همیشه به نظر می رسد.

کامرون دیاز بازیگر ۴۲ ساله آمریکایی اوایل سال ۲۰۱۵ با بنجی مادن خواننده ۳۵ ساله ازدواج خواهد کرد. نخستین بار در مجله یو اس ماگزین در حدود هفت ماه پیش نامزدی این دو اعلام شده بود.
admin بازدید : 440 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)

گروه تروریستی داعش با تفکرات متحجرانه و ضد انسانی خود هرروز پا را از رز پیش فراتر نهاده و قوانین امقانه تازه ای وضع میکند.
شدت یافتن افراطی گری های گروهک تروریستی داعش در شهر موصل عراق خبری است که هرروزه به گوش می رسد.
جالب آن که بخش قابل توجهی از قوانین این گروه مربوط به زنان و پوشش و حقوق آنها می شود.
در جدید ترین اقدام از این دست رهبران فکری داعش، دستور دادند تا پوشش ویژه ای برای تشخیص زنان مجرد از زنان شوهردار در نظر گرفته شود
. بر همین اساس زنان داعشی به کلیه دختران و زنان مناطق تحت سیطره خود در شمال غرب عراق اعلام کردند
تا از این به بعد زنان مجرد در کنار پوشش اسلامی خود از نقاب سفید استفاده کنند
و زنان شوهردار با نقاب مشکی در انظار عموی ظاهر شوند.
بر پایه این گزارش، مردم شهر موصل به دنبال اعلام این قانون، برای جلوگیری از سوء استفاده های داعش از بیرون آمدن زنان و دختران خود به جزء برای مسائل ضروری خودداری کرده اند.
چندی پیش داعشی ها دو دختر جوان را در موصل ربوده بودند. رهبران داعش از طریق این گونه اقدامات سعی دارند تا مردم را در تنگنا قرار دهند
و واکنش آنها را در مورد پذیرش قوانین داعشی و میزان اطاعت پذیری آنها مشاهده کنند. شایان ذکر است که موصل حدود ۶ ماه است که به سیطره تروریست های داعش درآمده است

 

زنان موصل

caf5dd3f1084e518ede49e28f1d19a1a simafun.com1 روش داعش برای تشخیص زنان مجرد از شوهردار /عکس

f6be9c3ae83b55338ccfd065e13882fd simafun.com روش داعش برای تشخیص زنان مجرد از شوهردار /عکس

f39a52f0ad6fa7459825be3a3bc98541 simafun.com روش داعش برای تشخیص زنان مجرد از شوهردار /عکس

 

 

 

Rose iconدوبی 36 سال پیش + عکس   Rose iconزیباترین دختربچه دنیا! +عکس 
Rose iconصدام حسین در ایران سال 1354+تصاویر Rose iconتصاویر برترین عکس‌های 2014 آتلانتیک
Rose iconزن جوان زندگی پسر بچه ی 9 ساله را جهنمی کرد Rose iconمتن فارسی خالکوبی شده روی دست آنجلینا جولی
Rose iconدست‌بوسی مادر فرح پهلوی + عکس Rose iconگلشیفته در نقش همسر فرعون
Rose iconافشای یک راز کهن برخی مرتاضان+عکس Rose iconاخراج یک مهماندار به خاطر زیبایی!+عکس
Rose iconرقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد! Rose iconعکس بی حجاب دختر شجریان
Rose iconتیپ منشوری و بدون روسری نیکی کریمی! Rose iconوحشی گری داعش در تجاوز به یک مهمانی زنانه

admin بازدید : 141 چهارشنبه 10 دی 1393 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ویژه ها

    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 320
  • بازدید کلی : 48,220
  • ویژه ها
    تبلیغات

    ***********************

    تبلیغات در ام جوک mjok.ir